![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 80km/hOnko 80km/h ehdoton nopeus nelikolla ajettaessa mitä ohjekirja antaa ymmärtää ? Kun tuppaa rekat puskemaan puskurissa kiinni. LN46 Olis pirssi
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No pätkä pajerolla -83 olen painanut napalukkojen kiinni ollessa 110km/h, enkä havainnu mitään muuta ihmeellistä ku perkeleellinen melu hytässä ja kakka haisi ku pelotti ajaa niin lujaa.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kulkeeko jonkun auto muka yli satasta nelikko päällä? :P
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
hj61 160kmh kolmevitoset alla rupes jo jännittää
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
||||
|
||||
![]() No kulukee
Jeepillä on ajettu Tuusulan moottoritietä 190km/h 31" All terrainit alla välityksillä 4,11 ja siitä löytyy todisteet, oli kilpailu kahden mersun kanssa ja niillä mittarit näytti 210km/h , mutta mittarivirheen takia se on kumminkin yli 190km/h "suurinpiirtein" Mutta en usko että kahden eri mersun mittari voi heittää kovinkaan paljon.
Eri mallit ja eri vuosimallit mersuissa toinen oli 600 ja toinen 320
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
#6
|
||||
|
||||
![]()
paljon tuli sakkoa vai onko julkinen tunnustus??
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Minoon siipassu Jeepillä orkkiksena mittarin mukaan ~170km/h motarilla, ja joskus vuonna kirves ja miekka paljon vähemmän ajetulla ja uudemmalla vastaavalla tuli oltua Malesiassa useaan kertaan kyydissä jokseenkin samoissa nopeuksissa. Hyvin se kulkee!
![]() Kolmevitosilla rupulikumeilla ja korotuksilla on tainnut mennä mittarin mukaan vähän reilu 130, ja silloin pelotti ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
vakio 61:n menee ehkä 31" kumeilla tuon verran jos hyvä yksilö
![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
mulla ei kyllä tainnu olla neliveto päällä,mut c303 volvolla 117 km/h gepsillä mitattuna,jos ois kulkenu,niin oisin ajanu kovempaaki.Ovet vaan meinas irrota tuossa vauhdissa.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
kyllä sitä tuli yks talvi ajeltua blazerilla 35" kumeilla kokoajan napalukot kiinni ja nelikko päällä ja vauhtia oli melkein päivittäin yli 100km/h ja hyvin kesti. en sit tiiä miten noissa toyotissa
![]()
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
#12
|
||||
|
||||
![]() Grandi
5.9l Grandissa on jatkuva neliveto. Yksi myyntivaltti oli uudelleen muotoillut kattokiskot (muita oli esim vararenkaan suojus aitoa nahkaa). Uudet kattokiskot eivät enää suhise kun ajetaan 200km/h. Itse en kaahaile , mutta mukava on kiihdytellä.
Mutta esim tuossa JEEP 5.9 0-220 35s, 0-200 25s,0-100 6s http://www.youtube.com/watch?v=X54Y_VEO8Og
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 16.01.2010 06:46 |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Mä ajan joka päivä reilua satasta neliveto päällä, eikä oo mitään keskitasauspyörästöä.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Eipä sille varmaankaan löydy mitään perustetta, miksei sais ajaa? Hiluksilla olen ajellu kaikki talvet 15 vuoden ajan etuveto kytkettynä, eikä mitään ongelmia ollut.
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
ei se ollukkaa ihan vakio
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Niin, jos puhutaan vain Tojotista niin en tiedä sanoa. Parempi uskoa ohjekirjaa. Tuo mun BJ75 ei taida edes sataa kulkea nelari päällä. Mikä kumma on, jotta Japanissa ei osata tehdä nelivetoa, jossa ei olisi välityseroja etu- ja takapään välillä? Tuntuu kuin 20% tehoista otettaisiin pois ja kääntöympyrään lisätään 5 m kun laittaa nelarin päälle! Siksihän ne napalukot ja kytkettävät nelivedot on vissiin tehty, jotta nämä idioottimaiset ongelmat saadaan pois ja nelarilla ajetaan vain kun on ihan pakko. Ostakaa auto, jossa on kiinteä neliveto, niin ei tartte pohtia paljonko sillä tohtii ajaa ettei tule ylimääräisiä riskejä. Niitä on useampaakin merkkiä, jotta en sen kummemmin ala mainostamaan ;-) TT Viimeksi muokannut solihull : 16.01.2010 12:59 |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta kannattaakin ostaa oikea maastoauto, niin sellaisissa on valittavissa sekä kiinteä neliveto (ei mitään "lukittavaa" viskoa) että keskeltä avoin jatkuva neliveto maantieajoon ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? | Teukka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.05.2006 17:33 |
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h | samisami2 | Chit-Chat | 61 | 23.11.2005 07:24 |