Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.10.2009, 12:29
laitiar1 laitiar1 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: savonlinna
Viestit: 25
Perusasetus

Etu akselistoon hitsilukon teko


on tuo pajeron rousku, niin voiko etu akselin hitsata kiinni. pysyyköä ohjattavuus vai meneekö vaan suoraan ois kiva tietää ennen kun on hitsannu ja sit huomaa et paskatuli

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.10.2009, 12:32
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.673
Perusasetus

Menee suoraa eika kesta montaa minuuttia ajoa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.10.2009, 12:39
laitiar1 laitiar1 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: savonlinna
Viestit: 25
Perusasetus

kiitos tiedosta niin vähän arvelinkin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.10.2009, 12:41
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Cool

Kemppin lukko etuakseliin


Olen miettinyt sammaa patrollin etuakselin kans et tohtisko hitsata lukkoon ja miten käytössä käyttäytyy? mulla on patrollissa manuaaliset napa lukot et voishan sitä pitää toisen napalukon auki jos ajjaa talvella liukkaalla tiellä tai metässä ku ei ole pahoja paikkoja
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.10.2009, 13:01
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 788
Perusasetus

Tulee niin kankea ohjattava ettei sillä jaksa edes mettässä ajaa kun kampee kokoajan rattia suoraan. Pyydä joltakin etulukollinen auto lainaan ja koita ajella lukko kokoajan päällä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.10.2009, 14:46
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

itsellä jeepissä hitsattu lukko perissä. kääntösäde ei kasvanut kun metrin. mut kaltevalta pinnalta ylämäkeen liukkaalta pinnalta kääntyminen huono. ei kampee rattia mihinkää. vaikuttaa etenemiseen enemmän kun takalukko! ensi viikolla pitäs vaihttuu akselit "uusiin", saa nähä paljonko vit... kun sillä ei enää pääse mihinkää jos tarpeeksi ni leiman jälkee migi surisee jos en yht äkkiä rikastu lukon verran ja kyllä, vetareita vit.. hitsilukot!!

Viimeksi muokannut niko69 : 03.10.2009 14:53 Perustelu: en suosittele tieliikenteeseen varsinkaan talvella. on kyllä makee vetää pikkuteitä nelipyörä sladissa liukkaalla :)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.10.2009, 10:21
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

itse en ikinä kemppiä eteen tekisi.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paisuntasäiliönkorkin teko NisteR Tekniikka & Jutustelu 0 04.01.2009 00:32
HJ:n takapuskurin teko osilpi Tekniikka & Jutustelu 12 11.03.2008 20:16
Coiloverien teko?? Joakim1 Tekniikka & Jutustelu 2 21.02.2008 11:43
Tukivarren teko?? ari Tekniikka & Jutustelu 13 29.04.2004 19:17
Hyvä teko bono Jokes 0 08.10.2002 11:45


Sivu luotu: 01:50 (GMT +2).