![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Etu akselistoon hitsilukon tekoon tuo pajeron rousku, niin voiko etu akselin hitsata kiinni. pysyyköä ohjattavuus vai meneekö vaan suoraan ois kiva tietää ennen kun on hitsannu ja sit huomaa et paskatuli
|
|
||||
|
||||
![]()
Menee suoraa eika kesta montaa minuuttia ajoa
|
|
|||
|
|||
![]()
kiitos tiedosta niin vähän arvelinkin
|
|
|||
|
|||
![]() Kemppin lukko etuakseliin
Olen miettinyt sammaa patrollin etuakselin kans et tohtisko hitsata lukkoon ja miten käytössä käyttäytyy? mulla on patrollissa manuaaliset napa lukot et voishan sitä pitää toisen napalukon auki jos ajjaa talvella liukkaalla tiellä tai metässä ku ei ole pahoja paikkoja
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulee niin kankea ohjattava ettei sillä jaksa edes mettässä ajaa kun kampee kokoajan rattia suoraan. Pyydä joltakin etulukollinen auto lainaan ja koita ajella lukko kokoajan päällä.
|
|
||||
|
||||
![]()
itsellä jeepissä hitsattu lukko perissä. kääntösäde ei kasvanut kun metrin. mut kaltevalta pinnalta ylämäkeen liukkaalta pinnalta kääntyminen huono. ei kampee rattia mihinkää. vaikuttaa etenemiseen enemmän kun takalukko! ensi viikolla pitäs vaihttuu akselit "uusiin", saa nähä paljonko vit... kun sillä ei enää pääse mihinkää
![]() ![]() Viimeksi muokannut niko69 : 03.10.2009 14:53 Perustelu: en suosittele tieliikenteeseen varsinkaan talvella. on kyllä makee vetää pikkuteitä nelipyörä sladissa liukkaalla :) |
|
||||
|
||||
![]()
itse en ikinä kemppiä eteen tekisi.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paisuntasäiliönkorkin teko | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.01.2009 00:32 |
HJ:n takapuskurin teko | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 11.03.2008 20:16 |
Coiloverien teko?? | Joakim1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.02.2008 11:43 |
Tukivarren teko?? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 29.04.2004 19:17 |
Hyvä teko | bono | Jokes | 0 | 08.10.2002 11:45 |