![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Pajero pakuksi/huoltoautoksi?Onko jollain ajantasalla olevaa tietoa pitkän -89 pajeron muutoskatsastuksesta? Saako pakuksi ilman kauniita kuitupönttöjä katolla, jos vaan poistaa takapenkit "pysyvästi" ? Tuleeko 80 lätkä? Vai kannattaako laittaa huoltoautoksi? Silloin ilmeisesti takaisin henkilöautoksi rekisteröitäessä pitää maksaa verot? Kummassa pienemmät maksut? paku vai huoltoauto? valaiskaa minua, oi suuret off-road oraakkelit!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
MUlla on vm-90 pitkä "naapero" huoltoautona. Takapenkki poistettu ja jonka tilalle on tehty vanerista tarvikelaatikko kanella. Kannen alapuolelle on sitten laitettu ruuvipenkki , sen takia kannen ala puolella ettei pyöri tiellä tuolla tavaran kuljetus puolella.Vero+käyttö maksu vuoteen on n.170eskoo.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pakuksi ei pysty muuttamman,ainoa vaihtoehto on 1+1 huoltoajoneuvo.Takapenkit pois,kiinteä työkalu laatikko ja viilapenkki,80 lätkä tulee.Muistaakseni -93 uudemmasta saa myös pakun.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
nooh, sitten tehään ilmeisesti huoltoauto.
Eikö enää saa pakuksi jos ottaa takaa kaikki jakkarat pois ja hitsaa pellin kiinnityspisteiden päälle? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Onnistuu jos autosta on maksettu täys autovero. Huoltoauto ainoa vaihtoehto jos haluaa käyttömaksuissa säästää, ja se on sit huoltoauto kunnes paaliksi muuttuu.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
tämä tällä selvä. kiitoksia vastauksista.
kysytäänpä samalla, onko 31x10,5x15 suurin mahdollinen rengastus pajeroon ilman erikoislupia? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Menee muutoskatsastuksella ja on suurin koko 1version pajeroon.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jos en väärin muista niin suurin sallittu koko GEN1 on 32"
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kyllä mulle ainakin paikallinen konttori etsi tiedon,että 31 on suurin kiekko pajeron gen1:ssä.
32:nen menee hipenen yli sallitusta,ei paljon mutta tarpeeksi.
__________________
Mikä korkeudessa hävitään, se kaasulla korvataan |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Mikä on vertailurengas pajerolle? 235/85r16 on vähän vajaa 32",josko se kelpais?
__________________
Luigi- |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"Normaalipakulla" ei ole välttämättä ajoneuvoryhmää. Molempien dieselvero lasketaan samalla kaavalla. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Ajoneuvoluokka NiG/Pakettiauto. Ajoneuvoryhmä Huoltoauto.Ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen.Saako tuolla kuljettaa usempia henkilöitä autossa kun lukee korjausmiehistön.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Luigi- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty pätkä pajero vm.-88 (rek. huoltoautoksi) | TEE-5 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.12.2008 12:31 |
| Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
| Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
| pajero pakuksi? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.07.2006 21:24 | |
| Patrol huoltoautoksi vai pakuksi? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.10.2005 12:49 |