![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajeron sisälämpö ongelmat.Elikkäs kyseessä on vm.92 2,5td pajero ja sen lämmöt taikka ennemminkin niiden puute. Jos ulkolämpötila laskee alle -10 niin lämpösäädin saa olla koko ajan täysillä ja silti ei todellakaan sisällä tule liian kuuma. Moottorin lämmöt ainakin mittarin mukaan normaalit tai no ehkä hieman alakantissa mutta kuitenkin normin. rajoissa. Onko kenelläkään heittää minkäänlaista faktaa ko. ongelmaan kun ei jaksaisi purkaa taas koko autoa osiksi vikaa etsiessä. Kiitokset jo etkäteen tiedoista.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ekaks tulis mieleen termarin uusinta ja jäähdytysjärjestelmän pesu / huuhdonta
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
autto myös muutenkin pajeron lämpö onkelmiin kun oli vähän paikat tukossa.
__________________
mä yritän viä ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Oiskohan tossa 92 mallissa myös samanlailla kun vanhassa kopasssa ilmaläppä hanan lisäksi. Jos on niin laita hana täysille ja säädä kylmäilma läppä kokonaan kiinni kennon takaa (tai edestä=siis kennon hytin puolelta) siinä on semmonen karkea hammastus säätö. Ja sit kesällä muuten jos et säädä uusiksi niin sieltä tulee hiukan kuumaa mukaan.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kaveri ratkas sillee et veti letkut hyttii ja siihen semmonen Sähkötoiminen kenno/puhallin. Rupes tarkenee.
Auto oli kylläkin patrol |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä kans samaa ongelmaa että ei hytti lämpene, sellaist just ja just ehkä kädenlämpöistä hönkää tulee. Termari on vaihdettu, se yksi "vesihana" täysin auki ja se kopsahtelu kuuluu kun vääntelee kylmältä lämpimälle nopeasti, että siellä joku läppä menee kiinni. Mutta sitä jotai peltiläppää en oo viel löytänyt mistä aikaisemmin maininta että olis jossai kennon/rintapellin välissä.
Niitä vipuja ja vaijereita olen koittanut räplätä jokasuuntaan mitä vähänkin sieltä konsolin takaa löytyy. Ja ne vesiletkut mitkä menee kennoon ja muutenki pyörivät siellä keskikonsolin takana nii käyvät niin kuumina kun konekkin on lämmin ettei kättä kestä hetkeäkään mutta silti tulee tosiaan sellaista lämmintä lehmänpierua puhaltimesta. Niin ja koneen lämmöt on normaalit siellä puolessavälissä pyörivät. Et et mitäs sitten keksis ![]() edit: 2,5TD -87 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tule vieläkään minullakaan lämpöä kunnolla perkele sentään laitoin viimeset rahat likoon ja ostin lämpöhaalarit ens hätään. Tosin kävin kyllä vesipumpunkin hakemassa uuden kun vaan tarkenis vaihtaa sen. Kaverilla oli ollut samat oireet ja sillä oli ollut niin penteleesti ilmaa järjestelmässä että kun oli saanut ne pois niin oli ruvennut lämpöä riittämään.
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mistäpä tuota tietää,nesteet ainakin vielä pysyy suht hyvin sisässä mutta ainahan se pelko on olemassa.
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Kulkeeko kennosta ilmaläpi? Puhaltaako kylmää ilmaa läpi? Ilmaputket voi olla myös irti ainakin puhaltimen läheltä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj 61 kytkin ongelmat? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.11.2007 15:52 | |
OZI:n ongelmat | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 21.02.2007 06:00 | |
verkko-ongelmat | Lars | Chit-Chat | 5 | 21.04.2005 23:33 |
Pajeron kylmäkäynnistys ongelmat | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.04.2005 20:12 | |
ERILLAISET ONGELMAT | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2004 12:33 |