![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Chevy Van 6.2Diesel -92, 2+3 paku muutos Kuorma-autoksionnistuuko -92 G20 vanin muutos kuorma-autoksi miten? nykyisin tuo on pakettiauto, mut uuden veron myötä kuuluu vissiinkin siihen kaksikäyttöauto luokkaan kun on etupenkkien lisäks nuo tilapäiset istuimet 3:lle henkilölle. tarkoitus olis muuttaa kuorma-autoks jos vaan onnistuu. onko kukaan tehnyt? eli millä sais kantavuutta sen 500kg lisää?
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Paikkakunnall on yks vani muutettu kuorkiks,oli kyll vanha ampuliisi.
Tais joutuu vaihtaan akseleita ja jotain muutakin. Kysy Reetulta,se sen teki
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eli siis käyttövoimavero pysyy ennallaan eikä muutu henkilöauton mukaiseks? ku ei huvittais kahesta maksaa reiluu tonnii.. HDJ:ssä on ens vuonna mukavat maksut ku on 9 henk. auto...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#5
|
||||
|
||||
![]()
pitääki kysellä..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vanhat vanit jotka on rek.kuorma-autoiksi om tunnistettavissa kahdeksan (8) pulttisista vanteista.....
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuo nyt on ollu tiedossa iät ja ajat mut lähinnä se kiinnostaa et mitä muuta eroo niissä on ja saako esim taakse lisäämällä lehtiä jousiin lisää kantavuutta tai ilmapussien laitolla..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#8
|
|||
|
|||
![]()
G30 vaneissa on ne 8-pulttiset navat, G10&G20 on viispulttisia, ja ainakin takana pienempi akseli (10-bolt,jossain voi olla 12-bolt). Alkuperäisissä G30 on takana 14-bolt akseli, jolla akselipainot on jtn aivan toista kuin noissa pikkuperäsissä. Tässä on se suurin ero mihin heti tollanen homma tökkää jos akselia ei vaihda. Ja taitaa olla eroa myös jousituksessa, rungosta en tiedä. Etuakseli on kanssa luultavasti järeämpi, jarrut varmaankin myös isommat noissa isoissa vaneissa. Mutu-tiedolla kuvittelisin että orggis-G30:een ei mahdu 15" vanne... Muistaakseni näistä vanien muuttamisesta paku-->k-auto oli joskus juttua Overdrivella, kannattaa etsiä ja kysellä sieltä...
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Noita lakijuttuja selailemalla löyty. eli jos tuo homma ei muutu enää tosta niin perusvero nousee 26c -->35c/päivä eli 127.75€ + käyttövoimavero 0.9c/päivä alkavalta 100kg:ltä eli 0.9*30=27c/päivä tekee 98.55€ vuosi eli yhteensä: 226.30€ eli korotusta tulee about 30€.. eli jos tuo vero ei enää muutu niin voi olla ettei jaksa käydä tota taka-akselia vaihtaa...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20031281
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#10
|
|||
|
|||
![]() Juu juu..Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli tehty toisinpäin, eli G30 vaniin oli vaihettu "pienemmät" akselit alle, jolloin kokonaismassa jöi 3330kg:aan.
Mulla on muutes takapihalla vielä yksi KA:ksi rekisteröity vandura varaosiksi, paperit ja akselit löytyis edullisesti :P |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Chevy Van -90 kuorma-auto | Reetu | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 12.01.2008 13:35 |
Defender kuorma-autoksi | hemi8 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.07.2007 13:25 |
landrover 110stw kuorma-autoksi... | wenkku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.11.2006 22:33 |
1500 Suburban kuorma-autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.06.2006 18:58 | |
Paku muutos | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.01.2005 14:26 |