Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.04.2009, 10:12
vilhe:n Avatar
vilhe vilhe ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 18.04.09
Sijainti: Tornio
Perusasetus

Pajero -88 2,5td vaihelaatikko veke

Joo eikait se ole mikhään ottaa vaihelaatikkoa irti, mutta mimmonen homma siihen on vaihtaa kaikki stefat ja tiivisteet. Ostin vaihe sekä jakoaskiin uudet tiivisteet, koska kumpikin vuotaa jossain määrin öljyä niin on helpompi vaihtaa kaikki ko että arpoa mistä sitä öljyä ruikki varsinkin kun on kyse 21v vanhasta kulkineesta.
Eli en ole syvällisemmin perehynyt näihin laatikkojuttuihin, että kuinkahan sieltä lentää jousta tms. kun sitä menee aukomaan. Olen kiitollinen kaikista vastauksista!

Vanha 30.04.2009, 17:06
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

Kyllä mä jättäsin ne sisimmät tiivisteet vaihtamatta, jos ei oo koskaan laatikkoa purkanu. Ei sieltä mitään lennä ulos, mutta kyllä se on omanlainen taiteenlaji purkaa ja sit varsinki kasata. Ei ainakaan multa onnistu vaikkei mulla ainakaan omasta mielestäni ole peukalo keskellä kämmentä. Muun muassa koneremontit onnistuu mun käsillä.
Vanha 30.04.2009, 17:46
-pajero- -pajero- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: Hamina, Finland.
Perusasetus

Kyllähää kaikken saa tehtyy perehtyy ja on ennenkii vastaavia tehny, mut jos ei pakko nii ei kannata ite laatikkoo kokonaa purkaa
Vastaa lainaten
Vanha 01.05.2009, 20:03
Jäsen

Perusasetus

Kiitti neuvoista. Otan laatikon irti ja kattelen sitte että mitä sitä tekis sille.
Vanha 01.05.2009, 22:23
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Perusasetus

Jos on loota joskus rempattu eikä ole laitettu esim,"sikaa" niihin vaihde vivuston pidätin kuulien säätöihin,olisko ollu 3tai4, vaimitäneoli ni varmana vuotaa öljyä
Vanha 02.05.2009, 09:49
Jäsen

Perusasetus

En tiä onko tehty laatikolle ikinä mitään, mutta autolla ajettu 350tkm(mittarin mukaan) ja pelaa täysin moitteetta. Eli tästä vois pätellä että on tehty, koska se alkaa oleen jo aika matka galantin laatikolle.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu O:th350/th 700 vaihelaatikko tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.06.2008 11:29
vaihelaatikko kingcap->nissanin 2.8 OPA Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2006 21:41
Ostettu:410 Suzukin vaihelaatikko make-lj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 23.08.2006 20:29
hj:n vaihelaatikko --> fj-55:seen Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 12 16.09.2005 09:32
O. Datsun Kingcabin vaihelaatikko O/M/V Muut 3 04.09.2005 00:16

Sivu luotu: 00:06 (GMT +2).