![]() |
Pajero -88 2,5td vaihelaatikko veke
Joo eikait se ole mikhään ottaa vaihelaatikkoa irti, mutta mimmonen homma siihen on vaihtaa kaikki stefat ja tiivisteet. Ostin vaihe sekä jakoaskiin uudet tiivisteet, koska kumpikin vuotaa jossain määrin öljyä niin on helpompi vaihtaa kaikki ko että arpoa mistä sitä öljyä ruikki varsinkin kun on kyse 21v vanhasta kulkineesta.
Eli en ole syvällisemmin perehynyt näihin laatikkojuttuihin, että kuinkahan sieltä lentää jousta tms. kun sitä menee aukomaan. Olen kiitollinen kaikista vastauksista!:confused: |
Kyllä mä jättäsin ne sisimmät tiivisteet vaihtamatta, jos ei oo koskaan laatikkoa purkanu. Ei sieltä mitään lennä ulos, mutta kyllä se on omanlainen taiteenlaji purkaa ja sit varsinki kasata. Ei ainakaan multa onnistu vaikkei mulla ainakaan omasta mielestäni ole peukalo keskellä kämmentä. Muun muassa koneremontit onnistuu mun käsillä.
|
Kyllähää kaikken saa tehtyy perehtyy ja on ennenkii vastaavia tehny, mut jos ei pakko nii ei kannata ite laatikkoo kokonaa purkaa
|
Kiitti neuvoista. Otan laatikon irti ja kattelen sitte että mitä sitä tekis sille.
|
Jos on loota joskus rempattu eikä ole laitettu esim,"sikaa" niihin vaihde vivuston pidätin kuulien säätöihin,olisko ollu 3tai4, vaimitäneoli ni varmana vuotaa öljyä
|
En tiä onko tehty laatikolle ikinä mitään, mutta autolla ajettu 350tkm(mittarin mukaan) ja pelaa täysin moitteetta. Eli tästä vois pätellä että on tehty, koska se alkaa oleen jo aika matka galantin laatikolle.:confused:
|
Sivu luotu: 18:13 (GMT +2). |