Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2009, 12:42
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

HJn kytkimenvaihto


Onko jotai erikoista huomioitavaa vaihto operaatios? Henkilöautoihi joskusvaihtanu? Kytkimeks tulee extremen DSBHD.

Edit: Autohan oli Hj61 vm-87

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.03.2009, 14:43
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Kannattaa vaihtaa paine- ja silmälaakeri samalla. Ja kepit kannattaa irrottaa laatikoista ennenku yrittää irrottaa niitä laatikoita.
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.03.2009, 13:45
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Taas liikkuu kekkulan auto noin kello 5 aamulla oli liikkeellä

Muutamien kiinni unohtuneiden pulttien ja jumittavan laakerin ym. jälkeen homma tuntui onnistuneen ihan hyvin eli siis auto liikkui ja pysähtyi

Muutamia kuviakin ilmestyy varmaan jossain välissä.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.03.2009, 18:40
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus



















__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.03.2009, 18:54
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

mikä asetelma tuo on? oliko hintava levy? kiristikö asetelma shimmaamatta levyn kunnolla?
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.03.2009, 18:57
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Kekkula varmaan kommentoi asiaa, kun pääsee nettiin.

Eiköhän tuo ollut offroadtarvikkeelta.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.03.2009, 23:35
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Auts,mikä vauhtipyörä...On tainnut vähän luistella
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.03.2009, 11:43
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

jep,kytkin pelittää vieläki. Taisi se siihe asetelmaan kiristyä iha kunnolla. Ekaa kertaa tein tälläsen remontin nii en iha kaikkee tiedä. Toi on offitarvikkeesta extreme outback DSBHD, tuli pakettina kaikki tavarat paitsi silmälaakeri toyotalta. VAihto työ ei nii paha ollukaa mut aikaa meni kaikkeen turhaan älyttömän paljo. Kiitos oskulle, peruutti työpäivän mun autorempan vuoksi.!!

Hintaa tuli tuli toimkulujen kans 520e + 25e silmälaakeri + oskulle älyttömät korvaukset

Ja kyyl vauhtipöyrä oli/on pahanäkönen mut ei ollu mahdollisuuksia tähä sille mitään.

Edit: Olisko sille vauhtipyörällä iha oikeesti tarvinnu tehdä jotai?
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.03.2009, 16:07
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _kekkula_ Näytä viesti
Edit: Olisko sille vauhtipyörällä iha oikeesti tarvinnu tehdä jotai?
Eipä tuollaiselle paljon muuta kuin vaihto,mutta taitaa kuitenkin olla suurin ongelma ettei massalevy välttämättä toimi oikein sivistyneesti rakoille palaneen pinnan kanssa.Tulee vähän ON-OFF henkinen.

Tuo uusi ei kuitenkaan ole mikään luistattelukytkin joten tuskin olisi uudenkaan vauhtipyörän kanssa paljon muuttunut...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.03.2009, 17:28
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.789
Perusasetus

mitenkäs tuollanen kytkin sietää turbokoneis ahtoja ?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.03.2009, 17:48
HJ-61:n Avatar
HJ-61 HJ-61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 118
Perusasetus

Mulla oli saman näköne vauhtipyörä ja koneistamossa sorvasivat siitä kuin uuden ja asetelman kiinnityspinnasta ottivat muutaman kympin vielä yli ni sai vielä tiukemman.Laitoin ton sarjan http://www.sunburybrakes.com.au/prod957.htm
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.03.2009, 21:33
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

olipa hintava silmälaakeri. ihan laakerivirmasta varmaan alle 2€ sais kanssa? myönnän kerran omistaneeni pajeron, siihen hain silmälaakerin varaosaliikkeestä ihan vaan laakerin numeroilla, parin euron luokkaa makso... ku pääsin takas ni huomasin että samoja laakereita oli laatikollinen pajalla. tais olla erään nosturivalmistajan nostureissa samaa laakeria, ja kaveri niitä oli kantanut sieltä.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kingcabin kytkimenvaihto KuningasHytti Tekniikka & Jutustelu 3 03.09.2005 18:29


Sivu luotu: 23:26 (GMT +2).