Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2009, 10:40
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

bertan ahtaminen...


tossa yritin ettiskellä haulla mut en oikee löytäny nii,
nyt kun laitan turbon berttaan. niin mitä mun piti tehdä niille pumpun letkuille. muistaakseni piti tehä pieni reikä toiseen ja toinen lähtö kaasuläpän luota kääntää 180 astetta. mut kun en muista et kumpaan reikä ja kumpaa käännetään...



ja sitten kiinnostaisi tietää et jos joku on jo sorvannu beejiin kiki-diesel pumppuun mekaanisesti säätyvän päädyn... sitä vaan et mistä vehkeestä löytyi sopivin ja jne...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2009, 10:49
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Jos se on sama ku hj:ssä nii tuota, kumpaaki ei saanu tehä samaan aikaan, eli joko reikää letkuun, tahi sitten vaan kääntää sitä kaasuläpän yläpuolella olevaa banjon näköstä nippaa se 180-astetta. Tais tulla muuten on/off -kaasu, jos teet reiän, sekä käännät sen liittimen. Se nipan kääntö muistaakseni autto paljon enemmän kuin se pieni reikä letkussa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2009, 10:58
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

tuolla loppupäässä on juttua

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=11064
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2009, 11:22
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

En tehnyt mitään muutoksia omaan turbotettuun bj.hin (B).Tuota kaasuläpän nipan kääntöä vois koeilla,ei se nyt ainakaan liikaa polttoainetta saa,pieni musta pölläys tulee putkesta kun polkasee kaasun lattiaan veto päällä ja kyllä se noillakin säädöillä menee aivan erilailla kun aikaisemmin,0,6 bar ahtopaine ja kivasti viheltää ja suhisee.Ei ainakaan savuta kuten ennen turbotusta,kylmänä tyhjäkäynnillä ei tule mitään savua eikä pahemmin kierroksillakaan.Dumpin laitoin juuri ennen kaasuläppää,kokeilin ensin ilman dumppia mutta turbo vinkas sen verran pahasti kun kaasusta päästi että oli parempi laittaa vaan se dumppi.Turbo on garret gt17 ja alhaalta nostaa ahdot eikä tunnu adistavan pakopuolta vaikka onkin pirun pieni.Ja asennuskuvia löytyy profiilista.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/

Viimeksi muokannut elhapero : 19.03.2009 11:24
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40 AHTAMINEN jaska77 Tekniikka & Jutustelu 76 26.07.2007 09:50
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 01:31 (GMT +2).