![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() mikä lukko d35.seen?etuakseli menee vaihtoon. mikä lukko ois hyvä? arppia ei hanuri kestä!
Viimeksi muokannut niko69 : 30.07.2009 15:38 Perustelu: siiis d30 on kyseessä!! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Kytkettävä eteen
Eaton E-Locker, OX, ARB. Tuossapa nuo vaihtoehdot taitaa olla mitä eteen kannattaa laittaa.
ARB:n hinnoissa nuo muutkin on, OX maksaa $849, ja E-Locker samaa hintaluokkaa. http://www.ox-usa.com/ox/Home/tabid/365/Default.aspx http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...cker/index.htm
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 30.07.2009 18:35 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainakin muutama vaihtoehto olisi: 1. Detroit locker 2. Detroit truetrack (torsen-tyyppinen limited slip- lukko) 3. ARB 4. Eaton e-locker tai Auburn Ected (onko ectediä saatavilla?) 5. OX locker 6. Mikä tahansa miljoonasta eri lunchbox- locker vaihtoehdosta Kytkettävä olisi kyllä ihan paikallaan, noi automaattilukot (Detroit locker, ja kaikki eri versiot lunchbox- lockereista) on siitä huonoja että meinaa toi puskeminen olla nelivedolla aika rajua - takavedolla voi toki ajaa ihan normaalisti missä vain. Truetrack on paljon kivempi metsässä ja tien päällä (ei ole omakohtaista kokemusta, mutta näin väittävät monet), ja jarrun kanssa pelaten pitäisi löytyä pitoa lähes yhtä hyvin kuin 100% lukolla. Kalliitahan noista on kaikki muut paitsi lunchboxit, kun muissa tulee kokonaan uusi case ja joutuu välitykset asentamaan uusiksi jne.... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt äkkiä soittamaan kun tarve kerran on
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57667 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
väittäisin että puskee vähemmän kun kempillä
![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Veto päällä nelivedolla puskee ihan yhtä paljon, mutta tietysti tien päällä ja takavedolla on varmaan kivempi ajaa kuin kemppilukollinen keula
![]() Noista YJ:n akseleista pitää muistaa, että ovat lehtijousiversiot, niin tarttee muuttaa kiinnitykset sopiviksi. Taka-akselikaan ei mene tuollaisenaan koska lehtijousien väli on eri. ...tai no tietysti jos käyttäisi vain sisuskalut niin sitten on eri juttu. Mutta oliko sitten taas YJ:ssä LPD30 edessä, mistä ei kelpaa sisukset XJ:den HPD30 akseliin (XJ:ssäkin LPD30 muistaakseni '99-'01) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pakko sanoa detroit locker käyttäjänä, että ei se kyllä puske.
Kerran oli talvella semonen vino rinne, mitä piti ajaa poikittain ja silloin se perä alkoi työntää väkisin alaspäin. Mutta kaikki muut ajokokemukset on positiivisia. Ei tarvii miettii että koska kytketään ja on silloin kytkettynä kun sitä tarvitaan. Taka-akselille loisto vaihtoehto.
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
raplainen kirotusvirhe jonka kyllä heti editoin eli etuaksulasta kyse
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä lukko lj-70 | ohvipete | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.04.2008 20:55 |
Mikä lukko letukkaan? | trouble | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.08.2006 09:07 |
Mikä lukko eteen? DANA35 | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.03.2006 19:16 |
Mikä lukko? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.01.2006 21:24 | |
Mikä lukko kuvassa? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.01.2005 21:59 |