![]() |
mikä lukko d35.seen?
etuakseli menee vaihtoon. mikä lukko ois hyvä? arppia ei hanuri kestä!
|
Kytkettävä eteen
Eaton E-Locker, OX, ARB. Tuossapa nuo vaihtoehdot taitaa olla mitä eteen kannattaa laittaa.
ARB:n hinnoissa nuo muutkin on, OX maksaa $849, ja E-Locker samaa hintaluokkaa. http://www.ox-usa.com/ox/Home/tabid/365/Default.aspx http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...cker/index.htm |
Lainaus:
Ainakin muutama vaihtoehto olisi: 1. Detroit locker 2. Detroit truetrack (torsen-tyyppinen limited slip- lukko) 3. ARB 4. Eaton e-locker tai Auburn Ected (onko ectediä saatavilla?) 5. OX locker 6. Mikä tahansa miljoonasta eri lunchbox- locker vaihtoehdosta Kytkettävä olisi kyllä ihan paikallaan, noi automaattilukot (Detroit locker, ja kaikki eri versiot lunchbox- lockereista) on siitä huonoja että meinaa toi puskeminen olla nelivedolla aika rajua - takavedolla voi toki ajaa ihan normaalisti missä vain. Truetrack on paljon kivempi metsässä ja tien päällä (ei ole omakohtaista kokemusta, mutta näin väittävät monet), ja jarrun kanssa pelaten pitäisi löytyä pitoa lähes yhtä hyvin kuin 100% lukolla. Kalliitahan noista on kaikki muut paitsi lunchboxit, kun muissa tulee kokonaan uusi case ja joutuu välitykset asentamaan uusiksi jne.... |
Nyt äkkiä soittamaan kun tarve kerran on
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57667 |
väittäisin että puskee vähemmän kun kempillä :) :( :) . kyllä tota ilmoa katellu ja kironnu ettei uskalla toiminta tonnia heittää ku työt loppuu syyskuussa! yhen arpin hinnalla akselit ynm."uudesta" etuperästä välitys irti ni joutuu sen kuitenki shimmaamaan. no ainakin avoimet perät kelpaa katsurille paremmin (kun hitsatut) ja välitys vaituu 3.07sta 3.54seen
|
Veto päällä nelivedolla puskee ihan yhtä paljon, mutta tietysti tien päällä ja takavedolla on varmaan kivempi ajaa kuin kemppilukollinen keula :D
Noista YJ:n akseleista pitää muistaa, että ovat lehtijousiversiot, niin tarttee muuttaa kiinnitykset sopiviksi. Taka-akselikaan ei mene tuollaisenaan koska lehtijousien väli on eri. ...tai no tietysti jos käyttäisi vain sisuskalut niin sitten on eri juttu. Mutta oliko sitten taas YJ:ssä LPD30 edessä, mistä ei kelpaa sisukset XJ:den HPD30 akseliin (XJ:ssäkin LPD30 muistaakseni '99-'01) |
Pakko sanoa detroit locker käyttäjänä, että ei se kyllä puske.
Kerran oli talvella semonen vino rinne, mitä piti ajaa poikittain ja silloin se perä alkoi työntää väkisin alaspäin. Mutta kaikki muut ajokokemukset on positiivisia. Ei tarvii miettii että koska kytketään ja on silloin kytkettynä kun sitä tarvitaan. Taka-akselille loisto vaihtoehto. |
Lainaus:
|
raplainen kirotusvirhe jonka kyllä heti editoin eli etuaksulasta kyse :( uusi akseli odottaa välityksen shimmausta. vanhakin on mallia katkeeva vetari en ois muuten sitä kempittäny tosin uusi akseli oli jo hankittu. vaikuttaa vaan etenemiseen helvetin paljo toi etulukko mutta vetareiden kustannuksella
|
Sivu luotu: 17:45 (GMT +2). |