![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eurotrial säännöt?Niin siis auto rakentelu säännöt. Pitäis ruveta värkkää autoa ja kuulin huhun, että tulevaisuudessa ajetaan näiden sääntöjen mukaan rakennetuilla autoilla. Onkohan kellään tiedossa modiluokan säännöt?
|
|
|||
|
|||
![]() tuolta löytyyLainaus:
http://www.eurotrial.org/downloads/index.html Saksalainen versio on se "virallinen" ![]() inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Mulle käy kumpi vaanLainaus:
![]() ![]() Version 26.02.2008. (All older regulations are not valid). By discrepancies the German version 26.02.2008 is valid. Jundella varmaankin ajantasaisin tieto kuten Saija tuolla selvitti! Tuolta linkistä löytyy kyllä sekä englannin- että saksankieliset versiot joten voipi vapaasti valita. Inhorealisti Viimeksi muokannut Byrocrat : 12.09.2008 17:28 |
|
||||
|
||||
![]()
Moi!
Eli lajiryhmä on päättänyt toteuttaa edeltäjiensä päätöksen siirtyä ajamaan Trial kilpailut EuroTrial sääntöjen mukaisina alkaen 2009 alusta. Sääntöjen kääntäminen englannin kielisistä suomeksi on parhaillaan käynnissä (vaikkakin ristiriitatapauksissa saksankielisistä säännöistä tulee lopullinen tulkinta). Suomen sääntöihin tulee vain joitakin tarkennuksia muunmuassa turvakaarien kohdalla ja suomalaisiin sääntöihin tulee määräyksiä kilpailujen järjestäjille jne. Tekniset säännöt ja virhepiste säännöt ovat muuten suoraan Eurotrial säännöistä. Eurotrial sääntöihin ei ole mahdollista saada kovinkaan suuria muutoksia, mutta jos joku tuntee tarvetta sääntömuutos ehdotuksiin tai tarvitsee tarkennuksia tulkintoihin, tulee tälläiset kysymykset esittää minulle! Kysymykset mieluiten sähköpostilla mutta toki soittaakin saa! Varsinainen sääntö kokous pidetään aina tammikuun lopussa. Jundek (at) yahoo.com 0400 422 319 |
|
|||
|
|||
![]()
tästähän saadaan siis taasen oivallinen keskustelu jahka ihmiset rupee lukemaan sääntöjä...
nyt voi tieliikenne kypärällä kilpailla sitten suomessakin, mutta ei shotseilla/t-paidalla, eli koko haalari puuvillaa riittää. varmaan muuten nousee harrastaja määrät =) joop ottaa esim mallia ns.mosquito susnasta mitää saa tehdä =) 0) sehän on TÄYSIN rehellinen modi laite =) =)=) vai mitenkä se oli.... monen silmäparin katselemana. HYVÄ HYVÄ että tieto tuli kirjoitettuna esille jo näin varhain!!!! olisi voinut vaikka jo vuosi sit julkaista 09 alkavaksi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja mä olen myös uskossa, että englanti on virallinen kieli noissa säännöissä. Viimeksi muokannut Saija : 11.09.2008 22:22 Perustelu: vika rivi |
|
||||
|
||||
![]()
millos näiden sääntöjen mukaan aletaan ajaa? onko jo ensi vuonna...?
|
|
||||
|
||||
![]()
Näin olen antanut itselleni ymmärtää, nyt niitä puhtaaksikirjoitetaan ja muokataan suomalaiseen muotoon, hyväksyntä "isolta taholta" tullee myöhemmin syssyllä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2007 | Tapahtumat | 49 | 21.08.2007 11:57 | |
Eurotrial 2008 | Saija | Tapahtumat | 0 | 02.08.2007 19:31 |
EuroTrial | myllis | Tapahtumat | 80 | 11.08.2006 19:31 |
Eurotrial Unkari 22-24.7. 2005 | Jare | Tapahtumat | 17 | 05.07.2005 21:45 |
Eurotrial 2004 | mikjus | Tapahtumat | 10 | 04.08.2004 16:29 |