![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() JEEP XJ apuja kaivataan!?!Elikkä tuli tuollainen jeep cherokee rojekti. Auto oli muistaakseni vm90. Paljoko jakolaatikkoon öljyä? Ja mitä öljyä?(laatikko on se 3v 4.0l ja autoomaatin perässä) Sähköjäkin on hukassa esim. Kojetaulun ja sifterin valot hukassa,mistä vikaa voisi yrittää paikallistaa? Ja vilkkujen merkkivalot vilkkuvat kummatkin mutta se on vissiin ominaisuus? Saako leimattua 31/10.5-15? Pitääkö muutoskatsastus tehdä jos laittaa vinssin keulalle? Ja kiitosta tietäjille.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Omasta valojen vika löytyi valokatkaisijasta, oli se himmentimen vastus poikki eli uusi katkaisija, http://www.jamant.fi tuolta löytyy jotain tarpeellista tietoa
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laatikkoon menee ATF-öljyä. Öljyä on riittävästi kun täyttöaukosta rupeaa tulemaan ulos.
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mikä on 3v 4.0l ??? Vilkkujen yhtää aikaa vilkkuminen on ominaisuus, ei vika, tehtaalla kytketty mittariston takaa lamput yhteen!!! 31/10.5-15 pitäis onnistua maahantuojan paperilla!!! Ei tartte vinssiä muutoskatsastaa, jos ei halua!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Juu tuli kirjoitettua vähä huanosti. Eli meinasin 3 vaihteista jakolooraa joka on 4 litrasen ja automaatin perässä. ku eikös sitä ole 4 vaihteisenakin? vai onko ne jakolaatikossa ennemmin alueita kuin vaihteita.Ei tälläänen alootteleva jeepisti vielä tierä noita jakolaatikkojen tyyppi nimiä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosiaan osassa 2wd, 4wd ja hidas 4wd, kun osassa noitten lisäksi 4wd jossa keskilukko auki. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eli sulla on jakolaatikon kepissä neljä asentoa (mukaanlukien N -asento), silloin se on NP-231 ja öljytilavuus 2 litraa!!!
Tottakai vilkut saa vilkkumaan erikseen, mutta sitten täytyy mittariston takaa laittaa toinen johto menemään rattipylväälle ja se toinen joka nyt tulee releeltä Pilot -kohdasta kytketään myös rattipylväälle oikeaan paikkaan vilkkukatkaisijan jälkeen!!! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tais ne saada releeltäkin hypytettyä suoraan mittaristolle, en muista tarkkaan kun jo aikaa siitä kun muutoksen tein. Samapa tuo mihin kohtaan liitokset tekee kunhan merkkivalot vilkkuu eri aikaan, niin on mukavampi ajella.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei muuten pysty releeltä hypytettyä, mikäs sitten määrää kumpi valo vilkkuu kojetaulussa!! Rele on ennen katkaisijaa, ja siihen tulee + virtalukolta ja menee + katkaisijalle ja sitten siinä on se P-liitin (Pilot) ja siitä se on otettu se yhdistetty virta!! Se on pakko ottaa katkaisijan jälkeen, kun on määritelty kumpi puoli vilkkuu!!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero 2.5 TD teho hukassa, apuja kaivataan | Kelaperse | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 14.01.2012 05:10 |
Apuja kaivataan kotisivuihin.. | nana | Chit-Chat | 11 | 23.01.2009 08:57 |
VITARAssa ongelmia, apuja kaivataan | ockelbo4500 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2008 21:52 |
turbon ongelma, apuja kaivataan. | Offroadrunner | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.02.2008 16:39 |
Apuja kaivataan | sevy.8 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2005 11:08 |