![]() |
JEEP XJ apuja kaivataan!?!
Elikkä tuli tuollainen jeep cherokee rojekti. Auto oli muistaakseni vm90.
Paljoko jakolaatikkoon öljyä? Ja mitä öljyä?(laatikko on se 3v 4.0l ja autoomaatin perässä) Sähköjäkin on hukassa esim. Kojetaulun ja sifterin valot hukassa,mistä vikaa voisi yrittää paikallistaa? Ja vilkkujen merkkivalot vilkkuvat kummatkin mutta se on vissiin ominaisuus? Saako leimattua 31/10.5-15? Pitääkö muutoskatsastus tehdä jos laittaa vinssin keulalle? Ja kiitosta tietäjille. |
Omasta valojen vika löytyi valokatkaisijasta, oli se himmentimen vastus poikki eli uusi katkaisija, http://www.jamant.fi tuolta löytyy jotain tarpeellista tietoa
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mikä on 3v 4.0l ??? Vilkkujen yhtää aikaa vilkkuminen on ominaisuus, ei vika, tehtaalla kytketty mittariston takaa lamput yhteen!!! 31/10.5-15 pitäis onnistua maahantuojan paperilla!!! Ei tartte vinssiä muutoskatsastaa, jos ei halua!! |
Juu tuli kirjoitettua vähä huanosti. Eli meinasin 3 vaihteista jakolooraa joka on 4 litrasen ja automaatin perässä. ku eikös sitä ole 4 vaihteisenakin? vai onko ne jakolaatikossa ennemmin alueita kuin vaihteita.Ei tälläänen alootteleva jeepisti vielä tierä noita jakolaatikkojen tyyppi nimiä.
|
Lainaus:
Tosiaan osassa 2wd, 4wd ja hidas 4wd, kun osassa noitten lisäksi 4wd jossa keskilukko auki. |
Eli sulla on jakolaatikon kepissä neljä asentoa (mukaanlukien N -asento), silloin se on NP-231 ja öljytilavuus 2 litraa!!!
Tottakai vilkut saa vilkkumaan erikseen, mutta sitten täytyy mittariston takaa laittaa toinen johto menemään rattipylväälle ja se toinen joka nyt tulee releeltä Pilot -kohdasta kytketään myös rattipylväälle oikeaan paikkaan vilkkukatkaisijan jälkeen!!! |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No lisää typeriä kysymyksiä. tänään irrottelin ton rikkinäisen jakolaatikon ja asensin tilalle ton np231sen.se vanha rikkinäinen oli se mihnä oli se yksi pykälä enemmän.Onko sama sifterin tanko vai pitääkö toi sätää jostain? Olen löytänyt vain takavedon nopian 4x4:n ja vapaan .eli hidas puoli puuttuu vielä???
|
Lainaus:
Ja tanko säädetään siitä liukuosasta auton alta (avaa ruuvi ja tarkista että liukusäätö liukuu akselia pitkin), laita ensin jakolaatikko 4WD HI -asentoon suoraan jakolaatikosta (ei kepistä), sitten säädä keppi kulissin vastaavaa pykälää vasten (kepin edessä-> pidä vasemmassa laidassa ja vedä kulissia pitkin taakse 4WD HI -asentoon, eli ei keppiä yhtään oikealle, kiristä säätöruuvi), sitten tarkista säätö laittamalla 4WD LO -asentoon ja pidä keppi oikealla ja työnnä taas kulissia vasten kunnes on 4WD HI -kohdassa ja jos oikeasti pykälä löytyy siitä, on säätö kohdallaan!! |
Onkos tämä auto rekisteriltään caa-1**?
|
juu joku sellanen se on.
|
Sivu luotu: 20:08 (GMT +2). |