![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() mitsubishi pajero td ic autom -90Myyty myydään tarjousten perusteella,moottori kaputt!ml 500000km,leimattava viim 3/09,ei verohäntää,7hlön,kohtuullisen ryhdikäs pajeroksi,ulkonäkö suht ok,ei potkitun roskiksen näköinen.kattoikkuna,levikkeet,nauta/valorauta,31" mutiaiset(pintaa ainakin 10mm)vetokuula ym.auto on lohjalla.koneen vammoista ei tietoa,heitti nesteet pihalle.osina en myy koska ei jaksa/kiinnosta!renkaat voin pitää jos joku ei tahdo niitä mukaan ja tuo omat!puh:045-1226620/txt/rivaviesti.kuvan voi postilla saada,ei järki riitä laittamaan tänne.Myyty Viimeksi muokannut Der_Alte : 15.10.2008 13:51 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
hups.. pien moka.. mitälie ollu mieles mut suuntanumpero pitkin fidua.. nyt on korjattu.kiitos.
|
|
||||
|
||||
![]()
minkälaista hintaa olet ajatellut pajerolle ? olisin halukas ostaan koko pajeron renkaiden kans tai ilman....
|
||||
|
||||
![]()
en tiedä,tarjouksia saa jättää.tähän mennessä on 350e tarjottu niin että renkaat ja valot jäävät minulle.
|
|
||||
|
||||
![]()
tarjouksia tarjouksia?350e aika pieni raha vielä.oisko osina parempi menekki,voin raapasta vaik coolerisetin pelteineen irti,levikkeet ym tilpehööriä irti.loput kuitenkin kelpaa isoon uuniin ja saa viel rahhookin.renkaistakin voi tarjota jos halukkaita ottajia.
|
|
||||
|
||||
![]()
kirjoita mulle millä rahal luovut pajerosta ?
|
||||
|
||||
![]()
nyt olisi aika tehdä tarjouksia,pari kuvaa pistetty albumiin!
|
|
||||
|
||||
![]()
400 eetua tarjottu. Ei tarvetta renkaille.
|
|
||||
|
||||
![]()
kyl mää voisin tarjota 450€, siit jos sen voi ajaa trailerille, ?
|
||||
|
||||
![]()
valitettavasti ei lähde enään tulille lainkaan,sen verran on henki poissa.kyllä sen saa kiskoa/työntää kyytiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
pidetään vaikka perjantaihin auki,ilmeisesti milsim(400e) on keulilla toistaiseksi koska 450e ei ole varmistusta tullut.la/su voi sitten noutaa aarteen kotiinsa.
|
|
||||
|
||||
![]()
ota renkaat pois niin tulen hakeen sen ja annan siitä 420€
|
||||
|
||||
![]()
mulla meni mitsun tarve ohi, joten vedän tarjoukseni pois.
|
||||
|
||||
![]()
asia selkiö,milsim siis kiinni toistaiseksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
450e olis tarjottu tähän mennessä.
|
|
||||
|
||||
![]()
jahas jahas,eipä ole hakijoita näkynyt.. pois tarveis saada äkisti,seisontapaikka kovin huono!450e ilman renkaita tai 800e renkailla ??
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:pajero td autom -92 | jansa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.03.2008 12:35 |
M:Pajero -92 TD autom. | jansa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.02.2008 21:59 |
pajero -92 td autom. takapään lukko | jansa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.01.2008 18:46 |
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.04.2007 21:40 |
M/mitsubishi pajero-89 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.01.2006 13:27 |