![]() |
mitsubishi pajero td ic autom -90
myydään tarjousten perusteella,moottori kaputt!ml 500000km,leimattava viim 3/09,ei verohäntää,7hlön,kohtuullisen ryhdikäs pajeroksi,ulkonäkö suht ok,ei potkitun roskiksen näköinen.kattoikkuna,levikkeet,nauta/valorauta,31" mutiaiset(pintaa ainakin 10mm)vetokuula ym.auto on lohjalla.koneen vammoista ei tietoa,heitti nesteet pihalle.osina en myy koska ei jaksa/kiinnosta!renkaat voin pitää jos joku ei tahdo niitä mukaan ja tuo omat!puh:045-1226620/txt/rivaviesti.kuvan voi postilla saada,ei järki riitä laittamaan tänne.
|
Lainaus:
|
hups.. pien moka.. mitälie ollu mieles mut suuntanumpero pitkin fidua.. nyt on korjattu.kiitos.
|
minkälaista hintaa olet ajatellut pajerolle ? olisin halukas ostaan koko pajeron renkaiden kans tai ilman....
|
en tiedä,tarjouksia saa jättää.tähän mennessä on 350e tarjottu niin että renkaat ja valot jäävät minulle.
|
tarjouksia tarjouksia?350e aika pieni raha vielä.oisko osina parempi menekki,voin raapasta vaik coolerisetin pelteineen irti,levikkeet ym tilpehööriä irti.loput kuitenkin kelpaa isoon uuniin ja saa viel rahhookin.renkaistakin voi tarjota jos halukkaita ottajia.
|
kirjoita mulle millä rahal luovut pajerosta ?
|
nyt olisi aika tehdä tarjouksia,pari kuvaa pistetty albumiin!
|
400 eetua tarjottu. Ei tarvetta renkaille.
|
kyl mää voisin tarjota 450€, siit jos sen voi ajaa trailerille, ?
|
valitettavasti ei lähde enään tulille lainkaan,sen verran on henki poissa.kyllä sen saa kiskoa/työntää kyytiin.
|
pidetään vaikka perjantaihin auki,ilmeisesti milsim(400e) on keulilla toistaiseksi koska 450e ei ole varmistusta tullut.la/su voi sitten noutaa aarteen kotiinsa.
|
ota renkaat pois niin tulen hakeen sen ja annan siitä 420€
|
mulla meni mitsun tarve ohi, joten vedän tarjoukseni pois.
|
asia selkiö,milsim siis kiinni toistaiseksi.
|
450e olis tarjottu tähän mennessä.
|
jahas jahas,eipä ole hakijoita näkynyt.. pois tarveis saada äkisti,seisontapaikka kovin huono!450e ilman renkaita tai 800e renkailla ??
|
Sivu luotu: 01:09 (GMT +2). |