![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() M1 vs. M1GTuossa korotuskalikoita kaavaillessani autooni tulin (onneksi) tarkastaneeksi myös rekisteriotteeni, jossa ajoneuvoryhmän kohdalla kaunisteli M1 ilman gaytä, eli hetkeksi jäihin palikoiden laitto, kun tuo korotuspalikoiden laitto ei "perus" 3500kg nelivetoisessa henkilöautossa ole sallittua. Mites nuo M1 ja M1G pelit eroavat toisistaan, muuten kuin rakenneltavuutensa tiimoilta. Lähinnä kiinnostaa miten esim. vakuutukset tai verot yms. muuttuvat, vai muuttuvatko lainkaan? Sen on pakko olla sallittua, jollei sitä ole erikseen kielletty...
__________________
Sen on pakko olla sallittua, jos sitä ei ole erikseen kielletty... Alla GM Zafira... Edesmenneet: 1996 GMC Suburban, Chevy Suburban -90, 4x4 GMC Vandura -91, Chevy Suburban -80... |
#2
|
||||
|
||||
![]()
kukas sen muka kieltää
"sisäpiiri safarit,fi" montenegros #26 FJDC ry |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ööö, siis sen g:n sa ku sanoo että haluaa sen, käsittääkseni siis, eli eivät eroa mitenkään, mutta varmaan tämänkin joku taas kumoaa...
---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa käsitelty asiaa
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=3033 M1 ei ole sama kuin M1G |
#6
|
||||
|
||||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jep, jep.
Lueskelin jutut jo eilen iltasella, mutta kumpikaan topiceista ei vastannut, esim juuri tuossa ensimmäisessä olleeseen lauseeseen "Näillä ajoneuvoluokilla on erilaiset säädökset rakenteen muuttamiseen (ja verotukseen)" ja etenkin tuo verotusjuttu mua kiinnostaa. Ilmeisesti jutulla meinataan toisinpäin muuttamista M1G -> M1, jolloin ainakin ongelmaksi muodostuu, jos/kun auto on sen verran vanha, että on tuotu alkujaan maahan puolenveron M1G maastohenkilöautona, joka halutaan muuttaa täysiverolliseksi M1 Henkilöautoksi. Tällöin veroseuraamuksia varmasti tulee, kun kerran Suomessa eletään. Mutta onko M1-luokan ajoneuvosta M1G:ksi muuttamisessa jotain verotuksellisia tai vakuutukseen liittyviä asioita, jota pitäisi ottaa huomioon? Tumpelot inssit nyt on vaan tumpeloita inssejä, jotka saavat saman palkan, sanoivat mitä sanoivat asiasta mistä eivät tiedä, tai eivät ole halukkaita ottamaan selvää. Mutta niistä selviää yleensä ottamalla itse asioista Paremmin selvää ja olemalla asian mukaiset paperit olemassa - jonka takia topicin aloitin. Sen on pakko olla sallittua, jollei sitä ole erikseen kielletty... |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos Heikki H.
Sen on pakko olla sallittua, jollei sitä ole erikseen kielletty... |