Emäntä lähti tännään koiran kaa lenkille ja mie ajattelin sillä aikaa tehhä sille kunnon yllätyksen. Miulla on päässy vähän kulumakarvat riehaantummaan ja ne näyttää aika samalta kun toppatakeissa oleva karvakaulus, eli ihan ku olis supikoira liimattu ohtaan. Noh ajattelin pikkusen harventaa ja löysin eukon pinsetit. Sen verran oon miekii tyttöleffoja vasemmalla silimällä tiirannu, että tiijän miten homma toimii.
Kojotin siinä sitten peilin eessä ja rupesin nyhtämään. Pari eka karvoo lähti ihan kivuttomasti ja ihmettelinkii että mitä ne naiset vonkuu aina sielä vessassa... Jatkoin nyhtämistä ja kuuppa alako pikkuhiljaa punottaa. Rupes tekemään kippeetä ja vaikka karvoo oli altaassa jo keskisuureen piähän mahtuvan karvareuhkan verraan, nii nuama oli edelleen ihan yhtä ruma ja karvanen. Ajattelin sitten ottoo enemmän kerralla ja riuhoin oikein kunnon tupsuja. Pikkuhiljaa rupes silimien välistä näkymään ihhoo ja ohtakii näytti kaks senttii korkeemmalta. Yritin muotoilla niistä lopuista karvoista sellaset aistikkaan ja virtaviivasen näköset jotta vaimo alakas tuas kahtoo minnuu sillä silimällä.
Noh vaimo tul kottiin ja istuttiin nuamakkain. Mie yritin keikistellä ja nostella kulumakarvoja ja ottoo sellasia malli-ilimeitä joita oon telekkarista nähny...Ei mittään reaktijjoo, kyssyy vuan mihin kutittaa? Mie siinä nieleskelin sisälläin kyyneleitä ku olin ihan häntä varten moisen, lähes synnyttämiseen verrattavissa olevan tuskan läpikäyny ja kysyin että huomootko miussa mittään uutta? Tämä alakaa arvuuttelemmaan...sie oot leikannu tukan...et sie ainaa partoo oo ajanu...ei siussa mittää oo...mitä sie oot tehny?
Miettikeepä jos emäntä käyp kampaajalla ja leikkoo tukan ja ottaa vähän väriä, joka vielä vaatii sen että pittää ostoo uuvet vuatteet ja kengät ja ehkä uutta meikkii ja hajuvettä ja kun se tulloo kottiin ja oottaa että seuraavat kakstuntii pittää ihastella ja analysoijja sen uutta luukkia ja sie et huomookkaa vuan ruppeet arvailemmaan...Siltä seisomalta alakaa kuukauvven kestävät kuukautiset, pittää keskustella suhteen tilasta, pittää puhua tunteista ja lopuks joutuu vielä pyytämään anteeks ja perumaan kaikki omat menot ainakii kuukauvveks...
MIe sanon vaan että ON MEILÄ MIEHILLÄKKII TUNTEET JA MYÖKII OLLAAN HERKKIÄ JA HALUTAAN MUUTAKII PALAUTETTA KU ETTÄ MÄÄ SUIHKUU SIE HAISET!!!