![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Vahvistavaa neuvoa auton myynnistä?Moro, sellasta kyselen että mulla on myynnissä sellanen leimaamaton Sierra:n riepu, jota on huomenna joku virolainen hemmo tulossa kattoon. Nii, onko mun tehtävä jotain "erikois" lappuja normaalin luovarin ja rekisteriotteen kakkososan lisäks?. Auto siis leimaamaton ja seisontavakuutuksessa. Kaveri vie auton yli lahden etelänaapureiden iloks. Jos se siis sen ostaa. Kiitos jo etukäteen. Kyllä tästä hyvä tulee - ehkä.... paskat kotisivut jotka paranee vanhetessaan - ehkä... www.tsuiba.com
|
||||
|
||||
![]()
Jos se ostaa sen ja vie viroon ni ota kilvet itsellesi ja anna rek ote mukaan sille ja vaik sellanen aken tuloste luovari..tai vaihtoehto kaksi jos sille käy niin vie kilvet pois ja sit annat sille rek otteen ja aidon luovarin,,Ku se ei tee niillä kilvillä mitään virossa ja eipähän tule ongelmia sun puoleen jos se ei otakaan sitä nimiinsä tai vie kilpiä pois ja niin edelleen..Toivottavasti ymmärsit..Itse olen myynyt afrikkaan ja viroon autoja ja aina olen itse vienyt kilvet pois ja antanut sit aidon luovarin mukaan..Tosin ne ei tarvii ku sen rek otteen jos ne haluu sen virossa kilpiin.eikä välttämättä sitäkään...Ja jos se haluu ajaa sen satamaan ni sano et Hakee Siirtokilvet...
Team Rotta-Racing Espoo Edited by - Rotta-Racing on 24/04/2008 22:14:33 |
|
||||
|
||||
![]()
Merkkaa luovariin kellonaika päiväyksen lisäksi jos on kerta seisonnassa.
Mitä iloa niiden kilpien ruuvamisesta itselle on, meni vaikka Kiinaan? Varmistaa vaan ostajan henkilöllisyyden että on oikea jere kyseessä ja tekee paprut. Aika on aikaa ja raha on rahaa! RUMARACING TROOPER 2.8, HJ60, SJ410 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja utelemisen ilosta kysyn et mitä toi kello aika auttaa tos asiassa..Oli seisonnassa tai ei? Team Rotta-Racing Espoo Edited by - Rotta-Racing on 24/04/2008 22:33:34 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
_______________________________________________ Maalla on mukavaa Nerd-O |
|
||||
|
||||
![]()
No ny on sitte soitettu leimakonttorille ja selvitetty asiaa. Elikkä mun ei tarvi tehdä muuta kuin täyttää rekisteriotteen kakkososa ja erillinen luovari lähinnä ittelle. Ostajan joka on nyt sitte tää virolainen kaveri on haettava konttorilta siirtotarrat autoon ja se saa laillisesti ajaa auton "rajalle". Meikän ei tarvi irrotella kilpiä ku ne kuulemma revitään tullissa, tän kyllä vielä varmistan uudestaan.
Tää ostaja jota en oo vielä nähnyt, on kuulemma ettinyt tuollasta autoo kaks vuotta. Kaveri kävi kattomassa autoo tänää, mutta itte en päässyt paikalle. No eiköhän tuosta kaupat saada aikaseks, hintakin oli huimat 150 ekee. Kyllä tästä hyvä tulee - ehkä.... paskat kotisivut jotka paranee vanhetessaan - ehkä... www.tsuiba.com |
|
||||
|
||||
![]()
Joskus on mennyt aikapeliksi kiistely kenen autosta ne verot on olleet maksamatta...
Aika on aikaa ja raha on rahaa! RUMARACING TROOPER 2.8, HJ60, SJ410 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaat poistettu myynnistä | karza | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 19.11.2007 21:34 |
apuva!!osaisiko joku pätevä neuvoa tontoa... | empipower | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.09.2006 19:40 |
neuvoa! | cam68 | Chit-Chat | 1 | 28.03.2006 19:37 |
Auton myynnistä.... | jakenbj | Chit-Chat | 6 | 25.02.2006 11:13 |
ohjauspoksista neuvoa, pikkasen vaan kiirus.... | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.10.2004 13:14 |