Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.11.2007, 23:18
Miraakkeli Miraakkeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 23
Perusasetus

Dieselin tehoboksi


Onko moisesta mitään iloa? Pieneneekö kulutus merkittävästi ja pitävätkö muutkaan myyntipuheet paikkaansa? Ford Ranger 05 on auto, johon moista härpäkettä suunnittelen. Onko muita vaihtoehtoja kuin ruotsalainen KCR? Kiisseli on niin mahottoman kallista, että lupailtu 5% säästökin tuntuisi hyvältä...

Kokemuksia ja mielipiteitä kaipailisin ja vinkkejä asennusfirmoista.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.11.2007, 23:30
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

http://www.anorrback.fi/indexfi.html

soita hänelle! hän myy niitä promotech boxit suomessa.



Edited by - Nutti on 13/11/2007 23:32:12
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.11.2007, 08:58
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Miks noita lisäbokseja pitää ees suunnitella laittaa.
Käytännössä ne valehtelee antureiden antamaa dataa johonkin suuntaan, ei hyvä. Vaiha se ohjelma sinne ECU:lle, tehoja lisätään oikean tiedon perusteella...

Aikoinaan laitoin -00 Transporteriin (syncro, 100hp) uuden ohjelman. Aika maltillinen oli, 120hp 280Nm, keskikulutus laski n 12l n 10l.

Ehkä siksikin, että ei tarvinnut polkea kaasua pohjaan, että pääsi eteenpäin.

Emännän "kauppakassiin" oli laitettu tuommoinen datavalehteluviritys, ECU rikki ja on kallis korjattava. On ajettu semmoisenaan kaksi vuotta.

-P-


OFFROAD Kainuu

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Edited by - -P- on 14/11/2007 09:01:10
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2007, 18:48
Miraakkeli Miraakkeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 23
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Vaiha se ohjelma sinne ECU:lle, tehoja lisätään oikean tiedon perusteella...
Eli onkos tollanen operaatio ihan merkkiliikkeen heiniä vai hoituuko homma _luotettavasti_ miltä tahansa nyrkkipajalta mistä vain ohjelmat ja laitteet löytyvät?

Lisätehoja en niinkään kaipaa, vaan pienempää kulutusta.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
dieselin käyntihäiriöt jami63 Tekniikka & Jutustelu 16 07.05.2017 00:05
M: Tehoboksi Mitsubishi L-200 / Pajero O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.10.2007 11:11
Dieselin säilyvyys?? vesku.r Chit-Chat 4 15.06.2006 07:52
dieselin kierrokset! battis Tekniikka & Jutustelu 4 24.05.2006 20:36
Dieselin pakoputkisto Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 16 16.05.2005 18:31


Sivu luotu: 11:19 (GMT +2).