Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.02.2009, 17:32
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Exclamation

Project BJ/FJ40, powered by volvo b230ft


Eli rojekti on vasta alkamassa ja osia keräillään budjetin niin salliessa.

Tällä hetkellä osia on kerääntynyt vastaavasti:
-BJ/FJ40 koria ja runko.
-Volvo b230ft (sähkö ruiskulla ja ahtimella) jonka arvoiksi antaa wikipedia 121 kW (165 hv) @ 4800 r/min 264 Nm @ 3450 r/min.
-HJ61 lukkoakselit.
-edellisestä autosta jääneet 10x15 piitlokki vanteet.
-36x13,5r15 Irocit.
ym pikku sälää...


tarkotuksena olis rakentaa safari/kisapeli joten kilvittäminen on harkinnassa, luultavammin tällä tullaan ajamaan puuhakilvillä sen mitä tarttee.
jousitus on kanssa hieman hakusessa, teenkö kierteet linkeillä vai muokataanko orkkis latijousi alustaa hieman. Kaaret pitää kanssa taivutella jossain vaiheessa ja tupla laatikosto on kans tässä pyöriny mielessä.
Siihen olen kaavaillut volvon m47 (ykkösen välitys 4.03:1) ja patrollin 4-vaihteista ja paten jakolootaa (ykkösen välitys 3,519:1 jakolootan välitys 2,222:1), jos tohon laskee sitten HJ:n akseleiden vakiovälityksen (3.70:1) niin saadaan kokonais välitykseksi 116,6:1. Alkas menee melko hiljakseen noilla...


Aluks meinasin purkaa tossa korin rungolta ja puhdistella rungon sekä hieman vahvike hitsailla... kuvia laittelen kuhan saan raahattua rungon ja korin ees omalle tallille

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.02.2009, 17:39
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Jotain ton näköistä olis tarkotus saada aikaseks.
tosin erinäkösillä kaarilla ja pari tuumaa pienemmillä pyörillä.




kuva löyty tuolta -> http://pirate4x4.com/forum/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.02.2009, 19:59
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Nonono nyt näyttää hyvältä! Jotain eriaista noin tekniikan suhteen.
Tsemppiä proujektiin!!!
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8

Viimeksi muokannut CJ7 : 02.02.2009 00:12
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.02.2009, 21:43
Ozzyy Ozzyy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.08
Sijainti: Hauho
Viestit: 95
Lightbulb

B230ft:tä ei ole saanu M47-lootan kanssa, koska on heikoin vinokoneen lootista... Kuinkahan koville joutuupi tuossa tuplaloota kombossa? M45 eli normi 4-vaihteinen on kestävämpi tai sitten M46 sama loota ylivaihdeyksiköllä, en kyl usko et loikkari tykkää kosteesta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.02.2009, 11:16
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

on saanu tota konetta ja lootaa samassa autossa ainakin wikipedian mukaan. 91-94 940:ssä.

mut juu samakait minkä tonne laittaa... todennäkösesti se mikä tulee eka vastaan naapurin romulaanilta.

mut juu nii mä kerkesinkii tossa lukemaan volvolandian sivuilta et m47 on heikohko.
saattaa juu olla et mie tyydyn m45 seen kun niit tuntuu löytyvän...


eikös niissäkin oo tiuha ykkönen?



meinasin vaan et jos ei tuukkaa tupla lootia nii sitten vois yhyttää volvon lootan perään vaikka gaz 69:n jakolootan ja heittää periin 5.21:set...

Viimeksi muokannut jv : 04.02.2009 11:19
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.02.2009, 12:31
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Muistaakseni noissa laatikoissa on kaikissa sama ykkönen. Noi M47 on kaikenlisäksi vielä aika kalliita, kun M45 saa toimivia laatikoita alk.30e. M45 3-vaihde hajosi joka laatikosta kun volvossa alkoi oleen vääntöä yli 400nm.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.02.2009, 12:47
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Jos haluaa siihen koneen perään oikeesti kestävän kirstun niin M400 (Volvo 164) nelivaihteinen, teräskuorinen ja isoilla rataspareilla...

M45 perusloota, edullinen ja suht kestävä. M46 sähköisellä ylivaihteella (vitosvaihde kestää vääntöä paremmin), kuin M47. Kyllä luulis kaikkien vaihteistojen kestävän, kolmosvaihteen synkat noissa on heikot... Niihinkin joku tehnyt omia patentteja tekemällä reiän laatikon kylkeen ja kierteyttänyt sen ja laittanut siihen pulttitapin, joka estää sivuakselin pullistumisen kun tulee vääntöä... Kun sivuakseli pullistuu -> hammaskosketus vääristyy... Riippuen tietysti vaihteesta, mutta luulis ton laatikon kestävän offikäytössäkin ja jossei kestä niin ainakin laatikoita saa halvalla...
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.02.2009, 13:15
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz Näytä viesti
. Riippuen tietysti vaihteesta, mutta luulis ton laatikon kestävän offikäytössäkin ja jossei kestä niin ainakin laatikoita saa halvalla...
Jep. Jv:n käytössä varmaa sitten yks aski per vedätys
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.02.2009, 19:13
Hoppala:n Avatar
Hoppala Hoppala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: Ilmajoki, Finland.
Viestit: 188
Perusasetus

Volvon m45:sesta löytyy ainakin 3,71 ja 3,85 ykkösen välitystä. Kun taas sitten m47 käsittääkseni aina tuo 4,03.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 04.02.2009, 19:44
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.732
Perusasetus

Ei ihan hirveen hyvin tunnu norjalaisten ultrakevyet hi-po volvomoottoriset jaksavan.
Ei sinne mikään muu moottori kelpais? Vaikka joku, mitä vois sitten myöhemmin päivittää vihasempaan suuntaan?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.02.2009, 11:02
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

kylläpä mä luulen et jaksaa ihan hyvin. suomessakin otetaan noista koneista vakio alakerroilla jo 400heppaa ettei mitään niin luulis riittävän.

ittellä ol tarkotus et pikkusen roplaa mitä itte voi ja antaa koneen olla sitte. vakio osilla pitäs saada helposti parisatoo pollee... konetehoja mut enyvei.


ja mitä oon seurannu vaikkapa Heinosen Ilkan suorituksia (zeepra uaz, volvon vapari 2.3:llä ja gaz 69, volvon 2,3 turbo mut mekaanisella ruiskulla) niin, aika hyvin ainakin se on pärjännyt suunnistuksessa ja trialissa omilla vehkeillään.


ja mie en yksin kertaisesti halua autooni mitään vitun ameriikan alitehoisia ja ylipainoisia moottoreita. miistä ei oo ku verkon painoks jos ei niihin oo rahaa laittaa. muiekun rakennan persauki budjetilla nii enpä viitti noihin malmikasoihin rahojani laittaa.


luulen et painonsa puolesta noita volvon koneita saa laittaa vaa´alle kaks et mittari nousee samalle tasolle kuin millä tahansa pikkulohkolla.


joo ja VEEEE kuuutoset ei oo moottoreita ja suorat kuutoset on liian pitkiä mun rojektiin.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.02.2009, 11:38
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

On siellä suunnistuksessa ja trialissa VEEEE-kutosillakin pärjänny
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.02.2009, 11:51
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Lainaus:
kylläpä mä luulen et jaksaa ihan hyvin. suomessakin otetaan noista koneista vakio alakerroilla jo 400heppaa ettei mitään niin luulis riittävän.

ittellä ol tarkotus et pikkusen roplaa mitä itte voi ja antaa koneen olla sitte. vakio osilla pitäs saada helposti parisatoo pollee... konetehoja mut enyvei.

ja mie en yksin kertaisesti halua autooni mitään vitun ameriikan alitehoisia ja ylipainoisia moottoreita. miistä ei oo ku verkon painoks jos ei niihin oo rahaa laittaa. muiekun rakennan persauki budjetilla nii enpä viitti noihin malmikasoihin rahojani laittaa.
Näinpä juuri. B230FT kone on melkein mitä parhain virityskohde vinokoneista. 13mm H-kiertokanget, öljyruutat(jos uudempi kone kuin -94) ja muutenkin kestävä lohko. Lastuja saa edullisesti, jossei LH-jettiä halua muuttaa täysin säädettävään (esim. megaruutta)...

Tuo perusresepti niin johan liikahtaa:
-Lastu
-Kunnon bensapaineen ja ahtopaineensäädin
-Kunnolline cooleri ja putkisto
-Ahtoja 0,8-1.0 kilo
-A-nokka
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 05.02.2009, 13:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
luulen et painonsa puolesta noita volvon koneita saa laittaa vaa´alle kaks et mittari nousee samalle tasolle kuin millä tahansa pikkulohkolla.

By the way....osaaks joku sanoa ihan oikeata painoa tuollaiselle Vollen moottorille, niin että siinä on ahdin kiinni ja ruuttalaitteet paikoillaan?????? Onks se niinku 100kg vai 150kg vai 200kg vai häh??
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 05.02.2009, 13:33
Holle:n Avatar
Holle Holle ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 14.02.06
Sijainti: Nastola, Finland.
Viestit: 659
Perusasetus

No itellä tommonen pyörii tallissa ja ilman kantta pelkkää alakertaa siirteli kivasti, mutta koko konetta ei enää yksinään.
Eli arvioisin 150kg luokkaa....
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 05.02.2009, 14:59
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

vanhalle kunnon työntötikku B20 ikiliikkujalle mainittiin painoksi 155 kg, ja se on tosiaan tehty rautaa säästämättä eikä kansikaan ole köykämiiniä kuten näissä uudemmissa vinokoneissa. veikkaisin vinokoneelle apulaitteiden kanssa puhku mukaanlukien painoksi noin 166,54kg.

liki 25-vuotta menneisyydessä puuhastelin automaailman kauneimpiin kuuluvan kartano amazonin kanssa, M40 loota, tuplilla, peltisarja, virinokalla ynnä ruutan kannella pyörittiin tehoissa noin 140-150 hepoa. yhtään askia ei saatu hajalle nuoruuden tyhmyydellä ja järjettömällä käytöllä...ja sitä kuitenkin komennettiin useampi vuosi jokapäiväisenä käyttöpelinä.

samoihin aikoihin muuan heebo ajeli äkkilähtökisaa ahdetulla amazonilla josta oli kutiteltu n.400 hv, laatikko muistaakseni M40 tai M45. ja kohtuu hyvin sekin kesti kasassa liiman kanssa lähdöt ja reippaat täyskaasuvaihdot ettei tipu väännöltä pois.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 05.02.2009, 15:16
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
samoihin aikoihin muuan heebo ajeli äkkilähtökisaa ahdetulla amazonilla josta oli kutiteltu n.400 hv, laatikko muistaakseni M40 tai M45. ja kohtuu hyvin sekin kesti kasassa liiman kanssa lähdöt ja reippaat täyskaasuvaihdot ettei tipu väännöltä pois.
Tää menee jo nyt offtopiciksi, pahoittelut topicin aloittajalle, mutta täytyy senverran sanoa vastaan, että tätä en usko. Noita M4x sarjan laatikoita nimittäin hajoilee jo ihan normirenkailla 1200kg painoisissa autoissa 250 hevosvoiman tehoilla... Kaikki on suhteellista, mutta ei se M4x kirstu 400 hevosvoimaa kestä. M90 on vahvistettunakin (kolmosen synkka hitsattu) jo todella kovilla noissa tehoissa... Tuollaisiin teholukemiin sitten jo melkeen supran lootaa, isoo getraggia, jericoo tai tremeccii... Kaikella kunnioituksella.
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 05.02.2009, 17:06
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

tossa rupesin miettimään noita laatikoita, kun kaikki tuntuu olevan vastaan noita volvon omia lootia...

niin jos askartelis volvon kytkinkopan käymään vaikka Iveco dailin lootaan... AINAKIN KESTÄS ja sais ykkösen välitykseksi 5.99:1. sit vaan joku asiallinen irtonainen jakotoosa ja 5.29:1 perävälkät niin päästäs jo helposti yli 70:1 kokonais välityksissä...

gazin uusia jakolaatikoita sais edullisesti venäjän maalta, mut siin on kartaanin lähtö keskellä ja hj:n murikka on keskellä... no täytyy viel miettiä ja visioida... tolla ivekon ja gazin toosalla sekä 5.29 perillä tulis päälle 88:1...
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 05.02.2009, 18:31
Teukka Teukka ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Kajaani, Finland
Viestit: 1.310
Perusasetus

Vinokoneen paino...


...muistelen et se on ilman apulaitteita 154kg, mut takuuseen en mee? Meidän kokemuksen perusteella toi laatikon (M45/M47) kestämättömyys on paskapuhetta, on hakattu(ja nimenomaan hakattu!) viilatulla b230et:llä monta vuotta siviilikäytössä ilman suurempia ongelmia(ykskää nuppi ei pysy kiinni ja kaikista soittimista on näytöt kappaleina+konsoli halki ja rystyset mustana!=), ja kun ottaa huomioon mihin käyttöön on menossa niin mikä ettei! Toki tuo M90 nielee pykälät paremmin mut maksaakin reilusti enemmän. Ei ainakaan maksa paljon kokeilla ja pysyypähän rakennuskustannukset kurissa. Tänä päivänä kun näyttää että kaikki pitää ola billettiä ja kastommeidiä, PÖH... En ole mikään bensavehkeiden ihannoija mut jos pakko olisi, niin kokeilisin tuota konseptia juurikin tuon halvan viilaamisen/kestävyyden takia?
"ja mie en yksin kertaisesti halua autooni mitään vitun ameriikan alitehoisia ja ylipainoisia moottoreita. miistä ei oo ku verkon painoks jos ei niihin oo rahaa laittaa." <--Täytyy yhtyä edelliseen puhujaan! =D Ja ne kun ei pysy nipussa vaikka niihin työnnät kuinka ja paljon sitä taakia!!! =D
Vielä kun vippaat sen tojon rungon ja korin järveen ja vaihat serieksen/defen romut tilalle niin AWOT!!!
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.02.2009, 17:37
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.320
Perusasetus

rojektin tynkää


laitetaas jaakon puolesta jo vähän kuva materiaalia missä mennää
Pajan lattialle on jo raahautunu vanteet, pari laatikkoa ja raudan palasia, kyllä noista jo auto syntyy
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.02.2009, 19:01
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Toihan on jo voiton puolella.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 07.02.2009, 20:50
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz Näytä viesti
Näinpä juuri. B230FT kone on melkein mitä parhain virityskohde vinokoneista. 13mm H-kiertokanget, öljyruutat(jos uudempi kone kuin -94) ja muutenkin kestävä lohko. Lastuja saa edullisesti, jossei LH-jettiä halua muuttaa täysin säädettävään (esim. megaruutta)...

Tuo perusresepti niin johan liikahtaa:
-Lastu
-Kunnon bensapaineen ja ahtopaineensäädin
-Kunnolline cooleri ja putkisto
-Ahtoja 0,8-1.0 kilo
-A-nokka
Muuten oikein muttei tuota lastua tarvitse LH-Jet 2.4 ruiskun kanssa. Suuttimia ja imm isontamalla tuolla ruiskulla on revitty tuollaisesta koneesta melkein vakio osilla 403 hp (kansi ja ahdin sekä välijäähy vaihdettu edellä mainittujen lisäksi(muistaakseni))
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 08.02.2009, 18:19
Teukka Teukka ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Kajaani, Finland
Viestit: 1.310
Perusasetus

Sori OT, muttamutta...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tourinki Näytä viesti
...tuollaisesta koneesta melkein vakio osilla 403 hp (kansi ja ahdin sekä välijäähy vaihdettu edellä mainittujen lisäksi(muistaakseni))
Mahdatko tietää mitä tuollainen "melkeen" vakio kansi maksaa kun sen teettää(tai pelkkä 531-aihio), puhumattakaan "melkeen" vakioahtimesta millä nuo tehot irtoaa? Eikä muistaakseni tuon kaliiberin kuuleritkaan ilmaisia ole, jos ei sitten sahaa skaaniasta sopivaa!!! Topikin kirjoittaja muistaakseni puhui tuolla alunperin budjettirakentamisesta, mutta tämähän ei liity siihen millään lailla. Todettakoon.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 08.02.2009, 21:11
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
Sori OT, muttamutta...


Mahdatko tietää mitä tuollainen "melkeen" vakio kansi maksaa kun sen teettää(tai pelkkä 531-aihio), puhumattakaan "melkeen" vakioahtimesta millä nuo tehot irtoaa? Eikä muistaakseni tuon kaliiberin kuuleritkaan ilmaisia ole, jos ei sitten sahaa skaaniasta sopivaa!!! Topikin kirjoittaja muistaakseni puhui tuolla alunperin budjettirakentamisesta, mutta tämähän ei liity siihen millään lailla. Todettakoon.
Tarkoitkseni oli vain kertoa mihin vakio ruisku pystyy ja mitä jotkin vakio-osat kestävät. Enkä ottanut kantaa muuhun kuin siihen ettei lastua tarvitse hankkia.
Ja vastauksena kysymykseesi tiedän että ne maksaa rahaa ja tiedän senkin että täältä Suomesta ei kannata Volvon osia hommata, täällä osia pidetään kultana, kannattaa suunnata katseet ruotsiin.
Ja harrastaminen maksaa, jollei maksaisi niin ei se mikään harrastus olisi.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 09.02.2009, 05:11
jonetzu:n Avatar
jonetzu jonetzu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.07
Sijainti: Hollola
Viestit: 411
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton Näytä viesti
laitetaas jaakon puolesta jo vähän kuva materiaalia missä mennää
Pajan lattialle on jo raahautunu vanteet, pari laatikkoa ja raudan palasia, kyllä noista jo auto syntyy
Ei helvata!

Noi laatikot on kylläkin tulossa mun suzuki projektiin.

Toivottavasti.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Project: SuoJumi Caddy Maasturiprojektit 125 22.05.2010 14:15
Project Loordi II Frohike Tekniikka & Jutustelu 39 07.08.2007 07:59
Project: Bajeero cruiseri Tekniikka & Jutustelu 57 16.04.2006 13:09
patrol project O/M/V Muut 1 18.10.2004 09:59
Project Entropia Lars Computer Games 4 06.10.2004 01:25


Sivu luotu: 18:10 (GMT +2).