Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.10.2007, 15:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Suzuki sj 410 käyntiongelmat


Elikkäs, suzuki ei tahdo pysyä lämpöisenä käynnissä,mistä voisi johtua? rupeaa nykimään tosi paljon ja pakoputkessa vaan paukkuu.
Ja sitten kun totaalisesti sammuu niin ei millään käyntiin,paitsi hinaamalla.

Ja sitten toinen asia, että mistä johtuu se että vilkut menee liian tiheään?vaikka muut valot ovat kondiksessa, katsastusmies ei päästänyt läpi kun vilkut menee liian tiheään.
jos jollain olisi jotain apuja antaa, niin saatais suikki katsastuksesta läpi.


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.10.2007, 17:32
Kelaperse Kelaperse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.03.06
Sijainti: Mexico.
Viestit: 1.199
Perusasetus

Vilkuissa ehkä liian pienitehoisia polttimoita? Releessä on mainittuna muistaakseni tehot. Jos vaihtelee esim. sivuvilkkuja niiden etuvilkkujen tilalle, niin tihentyy, mutta on aika natsi katsuri kyllä... toimii kuitenkin saakeli, tyyli ehkä vain vähän erilainen...

----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.10.2007, 17:35
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Eikös vilkku tiheyttä saa muutettua joillain konkilla/vastuksilla, mikä lienee?

Vois joutessaan ittekkin värkkäillä vilkut vähän rauhallisemmaksi.

SJ 410

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.10.2007, 17:45
Kelaperse Kelaperse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.03.06
Sijainti: Mexico.
Viestit: 1.199
Perusasetus

no vastuksiahan ne bolsatkin on, eli niitä lisää

----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.10.2007, 21:48
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 931
Perusasetus

Liian pieni tehoiset vilkun polttimot.
Tai jos on sellaiset "kaksi lankaiset" tyyliin 25w/5w ja palaavat väärin päin niin joku kyläseppä on tehnyt sähköt hieman vituiks.
Eli siis vilkun pitäisi olla se 25w ja...öö...onkohan se yleensä huomiovalo joka on se 5w?

Rauvassa ei oo raha hukassa.

Edited by - riude on 08/10/2007 22:50:16
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.10.2007, 13:19
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Käyntihäiriöön voisi auttaa kondensaattorin vaihto. Jos se ei auta niin kokeile uutta puolaa, itsellä vialinen puola aiheutti vastaavanlaisia oireita.

Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.10.2007, 16:51
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Elikkäs, suzuki ei tahdo pysyä lämpöisenä käynnissä,mistä voisi johtua? rupeaa nykimään tosi paljon ja pakoputkessa vaan paukkuu.
Ja sitten kun totaalisesti sammuu niin ei millään käyntiin,paitsi hinaamalla.
Note! This message was posted anonymously!
Ilmavuoto imusarjassa aiheuttaa tollasta. Myös kannattais säädättää seokset jollain asiantuntevalla miehellä... Mutta katseleppa ensin, vuotaako imusarjan tiiviste. Toisaalta pakoputken pauke voi johtua siitä, että seos on liian rikkaalla... Oletko tulpat vaihtanut milloin viimeksi? Ja onko oikealla lämpöarvolla? Katsele sytkäosat osa osalta läpi (tulpat, johdot, yms) ja sen jälkeen ilmavuoto ja kaasuttimen säädöt. Ei pitäisi pikkunen bensakone olla kovin vaikea saada kuntoon

Älä jauha tyhjää... neliveto!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki sj 423 Ti 16 salamanteri Maasturiprojektit 2 31.01.2008 20:32
Suzuki & PTO Tekniikka & Jutustelu 10 05.01.2008 23:00
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
Myyty M. Suzuki aslakki O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2007 19:26
Range 3.5EFI '86 käyntiongelmat TimoV Tekniikka & Jutustelu 154 04.03.2007 22:13


Sivu luotu: 00:52 (GMT +2).