![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() FJ rungonnumerosta...eli tämä fj-40 joka on mulla ollut ikuisuusprojektina (purettuna) kohta 5v. Sai runkoonsa viikonloppuna hiekka kylvyn jos sitä pikkuhiljaa alottelisi... Valmiste numero löytyi paikaltaan ja alkaa kuten pitääkin FJ-xxx... Äsken komppasin paperit esille ja osui silmään että rekisteri otteessa valm numero alkaa EJ-xxx, muuten numerot täsmäävät. Minun muistini mukaan bertoissa alkaa rungonnumero BJ-xxx ja fj:ssä vastaavasti FJ-xxx. Onko otteessa siis virhe vai mitä on tapahtunut? Auton olen ostanut suoraan turkulaiselta jo edesmenneeltä mieheltä ja olen auton toinen omistaja. Uuden numeron ajattelin naputtaa toiseen kohtaan koska keulasta pätkitään ylimääräiset pois. Mitenkä tästä edetään? Ja auto poistettu kilvistä 1981 joten tämä virheellinen numero on sellaisessa harmaassa pahvi otteessa.
Viimeksi muokannut RIKSRAKS : 04.08.2013 21:12 |
|
||||
|
||||
![]()
Mahtaisiko katsastuskonttorilla tietää??
|
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan mutta ei aina viittis lähtee täältä jumalan selän takaa ajamaan matkan päähän...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyl se alkaa FJ-, tossa tuskin mitään ylitsepääsemätöntä on, kosja ej-alkuisia ei ole olemassakaan niin eiköhän selviä puhumalla jos numero muuten on sama.
Ja kontorilla näistä ei tiedä kukaan mitään, paitsi ehkä Matti |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeks viime viikolla korjasin mersun numeron, oli ollu viimeset 15 vuotta väärin ja joka vuosi katsastettu. |
|
|||
|
|||
![]()
Tarpeeks vanhoissa eli varmaan tossakin valmistajan kilpi on o/etulokasuojan sisäpuolella siellä sisälokariosassa alhaalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
varmaan samansuuntanen virhe ku yhessä hjssa lukee land gruiser
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jos ollut vuosikymmeniä väärin, niin anna olla....
Itselläni oli kerran yksi bj-40, jossa oli kanssa joku näppihäiriö otteessa; nimenomaan bj- osassa, olikohan bi? sen seurauksena? otteessa oli jarrullisen kärryn massaksi pistetty jotain 3620 kg.
Nykyään (tai siis ainakin reilu 10v sitten) minun bj:ssä putosi kärrypainot renkaiden? muutoskatsastuksessa, ja ei voinut mitään! oli kuulemma järjestelmässä muuttuneet! en sitten jaksanut alkaa tappelemaan oikein urakalla,,,, |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla lukee venäjän autositoumuksissa Land Cruzer :P
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty fj 40 -69+ varakori + fj 55 -78 HUOM HINTA PÄIVITYS | tossu | O/M/V Ajoneuvot | 32 | 28.10.2009 19:50 |
Ostetaan Fj: startti | tossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.04.2009 12:38 |
M: FJ 40 / FJ 55 OSIA ! | Urbancityboy | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.06.2007 18:07 |
FJ-60 | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2003 14:29 |