Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2007, 20:00
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Suzukin jarrut kateissa


Eli 410:n zukin jarrut kateissa. Poljin menee melkein pohjaan ekalla polkasulla ja tokalla polkasulla on jonkunlaiset jarrut. Uusien takajarru sylkkyjen asennuksen jälkeen ei jarruja oo näkyny eikä kuulunu. Oon ilmannu jarrut ainaski satakertaa. Purin jarrupääsylinterin kaikki ok. Mikäköhän mahtaa olla se nyrkin kokoinen kapistus auton alla jossa kaks jarruputkee ja kaks ilmaruuvii. Jonkinlainen paineensäädin? Oiskos jollain antaa jotakin hyvii vinkkei.

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.01.2007, 20:10
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 1.245
Perusasetus

on se siel pohjas jarrupaineen säädin ilmaa siel jossain on tai kengät kaukana asensitko varmasti kengät oikein en nyt epäile ettekö osais asentaa piti toikin kysyy

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.01.2007, 20:14
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Juu kyl ne sinne oikein meni ei ollu kovin monimutkaiset. Noh huomenna taas reippaana ettii vikaa... "Ehkä"

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.01.2007, 20:16
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Mulla on ainakin levyjarrullisessa Suzukissa jarrupaineen säädin toisessa runkopalkissa kiinni ja siinä oli kaksikin ilmausruuvia mitä piti raotella ennen kuin sai takajarruista ilmat pois.
Rumpujarrullisen kuorman mukaan säätyvästä säätimestä ei mulla ole kokemusta.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.01.2007, 20:17
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Juu mul levyt ees ja rummut takana

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.01.2007, 21:11
Joakim1 Joakim1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.05
Sijainti: Rajamäki, .
Viestit: 190
Perusasetus

Sami, poljittekona jarrua paljonkin kun oli pehmyt?? Vanhoissa pääsyltyissä käy monasti niin että kumit kääntyy ympäri ja alkaa päästää läpi, ollut ongelmana monen monessa autossa. siitä mie itse lähtisin liikkeelle jos vika tullut takajarrujen aukaamisen jälkeen?

Soitappa muuten okalle ja kysy kannattaako jäille ajaa 3 koeajolenkillä.



OFF ROAD TEAM BONEHEADS
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.01.2007, 22:01
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Juu mulla oli toi pääjarrusylkky jo pöydällä mut ei siellä mitään ollu.. Se oli siisti ku tehtaalta lähtiessään. Pitänee soitella okalle.

E.S.Y Ei satu yhtään racing team!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuvat kateissa jallu80 Chit-Chat 1 27.01.2006 19:41
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) Paavo Tekniikka & Jutustelu 20 12.12.2005 15:21
K10 takajarrut kateissa. SamiN Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 20:54
suzukin jarrut... suzukimiäs Tekniikka & Jutustelu 3 12.12.2004 17:03
password kateissa..... Tekniikka & Jutustelu 1 20.03.2004 00:31


Sivu luotu: 23:32 (GMT +2).