![]() |
Suzukin jarrut kateissa
Eli 410:n zukin jarrut kateissa. Poljin menee melkein pohjaan ekalla polkasulla ja tokalla polkasulla on jonkunlaiset jarrut. Uusien takajarru sylkkyjen asennuksen jälkeen ei jarruja oo näkyny eikä kuulunu. Oon ilmannu jarrut ainaski satakertaa. Purin jarrupääsylinterin kaikki ok. Mikäköhän mahtaa olla se nyrkin kokoinen kapistus auton alla jossa kaks jarruputkee ja kaks ilmaruuvii. Jonkinlainen paineensäädin? Oiskos jollain antaa jotakin hyvii vinkkei.
E.S.Y Ei satu yhtään racing team! |
on se siel pohjas jarrupaineen säädin ilmaa siel jossain on tai kengät kaukana asensitko varmasti kengät oikein en nyt epäile ettekö osais asentaa piti toikin kysyy
|
Juu kyl ne sinne oikein meni ei ollu kovin monimutkaiset. Noh huomenna taas reippaana ettii vikaa... "Ehkä"
Mulla on ainakin levyjarrullisessa Suzukissa jarrupaineen säädin toisessa runkopalkissa kiinni ja siinä oli kaksikin ilmausruuvia mitä piti raotella ennen kuin sai takajarruista ilmat pois.
Rumpujarrullisen kuorman mukaan säätyvästä säätimestä ei mulla ole kokemusta. |
Juu mul levyt ees ja rummut takana
Sami, poljittekona jarrua paljonkin kun oli pehmyt?? Vanhoissa pääsyltyissä käy monasti niin että kumit kääntyy ympäri ja alkaa päästää läpi, ollut ongelmana monen monessa autossa. siitä mie itse lähtisin liikkeelle jos vika tullut takajarrujen aukaamisen jälkeen?
Soitappa muuten okalle ja kysy kannattaako jäille ajaa 3 koeajolenkillä. :) OFF ROAD TEAM BONEHEADS |
Juu mulla oli toi pääjarrusylkky jo pöydällä mut ei siellä mitään ollu.. Se oli siisti ku tehtaalta lähtiessään. Pitänee soitella okalle.
Sivu luotu: 10:43 (GMT +2). |