Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2004, 15:32
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vastaa kysymykseen?


Kys.1: Miksi puslia vaihdetaan Corvetteen?
Kys.2: Vaikuttaako se konkreettisesti ajettavuuteen tai tuntumaan?
Kys.3: Onko ne vaikeita asentaa Vetteen?
Kys.4a ja b: Kannattaako vaihtaa samalla anti-sway barit isommiksi ja jotain muuta (kys. 4b)?

Ole kiltti ja mainitse vastauksesi numero? Muista välimerkit ja veijarimainen mieli.

Ope



Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2004, 15:54
Harri Harri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: Mikkeli, Finland.
Viestit: 67
Perusasetus

Niin jokainen voi tietysti miettiä puslien vaihdon tarpeellisuutta, mut ei se varmaan ole kiva jos on 30-50 vuotta vanha auto ja kumit on hävinneet puslista ja sie voi olla paikoin ihan muutaman sentin liikkumavara! Niiden vaihto vie tietenkin aikaa, mut ei ole ylivoimasta! Kaikkia puslia ei välttämättä ihan helpolla saa vaihdettua riippuen tietysti auto iästä... Kaikki palikat kun ei välttämättä irtoa ihan pienellä voimalla!

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2004, 16:01
Vesa Vesa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 92
Perusasetus

1. Ei kai vette poikkea muista 2 kyllä uretaanit vaikuttaa selvästi ja toki uudet kumisetkin non paremmat kuin vanhat jämät 3 suurin osa helppoja itsekin 4 joo - tosin riippuu mitä haluaa ja millaiset on nyt b rippuu paljon mitä haluaa ja mikä on auton käyttätarkoitus , kyllä jouset ja iskaritkin tulee olla kiunnossa

T: Oppilas

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2004, 16:50
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kys.1: Miksi puslia vaihdetaan Corvetteen?
Kys.2: Vaikuttaako se konkreettisesti ajettavuuteen tai tuntumaan?
Kys.3: Onko ne vaikeita asentaa Vetteen?
Kys.4a ja b: Kannattaako vaihtaa samalla anti-sway barit isommiksi ja jotain muuta (kys. 4b)?

1.Koska ne ovat kuluneet/haurastuneet, joten alusta elää eikä auto ole enää tarkka ohjata kovemmassa nopeuksissa.
2.Väljillä puslilla on ihan sika huono ajaa ja on vaarallinen kovemmissa nopeuksissa, koska hyökkii sinne tänne. Pyörän auraus/caster/camberkulmat eivät pysy säädöissään. Renkaat kuluu epätasaisesti Ym.....ym.....
3.Jos omistaa hydrauliprässin, autoasentajan vikaa, tyäkaluja,aikaa niin on mahdollista, mutta kulmat täytyy laitattaa liikkeessä. Työ ei mielestäni maksa niin paljon, että kannattaa ruveta ähryämään ilman nosturia. Auto pitää saada ylös.
4. Jos vaihdat Z51:n vahvemmat vakaajatangot kannattaa vaihtaa tukevammat iskarit ja jousitus.
TV: Jämsän Äijä

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kytkin levy.Oy ARWIDSON Ab vastaa; Bruno Tekniikka & Jutustelu 15 04.06.2007 20:19
Google - ei vastaa yhtään sivua Huntteri Chit-Chat 1 03.03.2007 03:59
Suikan takapenkki --> katsastaja vastaa Heguli Tekniikka & Jutustelu 6 28.08.2006 19:24
Renkaista, AKE vastaa... FinnDRZ Tekniikka & Jutustelu 12 02.03.2006 13:51
Isoveli vastaa Jarze Society 2 24.01.2003 15:08


Sivu luotu: 21:06 (GMT +2).