Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Yleiset (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=47)
-   -   Vastaa kysymykseen? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=2841)

24.02.2004 15:32

Vastaa kysymykseen?
 
Kys.1: Miksi puslia vaihdetaan Corvetteen?
Kys.2: Vaikuttaako se konkreettisesti ajettavuuteen tai tuntumaan?
Kys.3: Onko ne vaikeita asentaa Vetteen?
Kys.4a ja b: Kannattaako vaihtaa samalla anti-sway barit isommiksi ja jotain muuta (kys. 4b)?

Ole kiltti ja mainitse vastauksesi numero? Muista välimerkit ja veijarimainen mieli.

Ope



Note! This message was posted anonymously!

Harri 24.02.2004 15:54

Niin jokainen voi tietysti miettiä puslien vaihdon tarpeellisuutta, mut ei se varmaan ole kiva jos on 30-50 vuotta vanha auto ja kumit on hävinneet puslista ja sie voi olla paikoin ihan muutaman sentin liikkumavara! Niiden vaihto vie tietenkin aikaa, mut ei ole ylivoimasta! Kaikkia puslia ei välttämättä ihan helpolla saa vaihdettua riippuen tietysti auto iästä... Kaikki palikat kun ei välttämättä irtoa ihan pienellä voimalla!


Vesa 24.02.2004 16:01

1. Ei kai vette poikkea muista 2 kyllä uretaanit vaikuttaa selvästi ja toki uudet kumisetkin non paremmat kuin vanhat jämät 3 suurin osa helppoja itsekin 4 joo - tosin riippuu mitä haluaa ja millaiset on nyt b rippuu paljon mitä haluaa ja mikä on auton käyttätarkoitus , kyllä jouset ja iskaritkin tulee olla kiunnossa

T: Oppilas


24.02.2004 16:50

Kys.1: Miksi puslia vaihdetaan Corvetteen?
Kys.2: Vaikuttaako se konkreettisesti ajettavuuteen tai tuntumaan?
Kys.3: Onko ne vaikeita asentaa Vetteen?
Kys.4a ja b: Kannattaako vaihtaa samalla anti-sway barit isommiksi ja jotain muuta (kys. 4b)?

1.Koska ne ovat kuluneet/haurastuneet, joten alusta elää eikä auto ole enää tarkka ohjata kovemmassa nopeuksissa.
2.Väljillä puslilla on ihan sika huono ajaa ja on vaarallinen kovemmissa nopeuksissa, koska hyökkii sinne tänne. Pyörän auraus/caster/camberkulmat eivät pysy säädöissään. Renkaat kuluu epätasaisesti Ym.....ym.....
3.Jos omistaa hydrauliprässin, autoasentajan vikaa, tyäkaluja,aikaa niin on mahdollista, mutta kulmat täytyy laitattaa liikkeessä. Työ ei mielestäni maksa niin paljon, että kannattaa ruveta ähryämään ilman nosturia. Auto pitää saada ylös.
4. Jos vaihdat Z51:n vahvemmat vakaajatangot kannattaa vaihtaa tukevammat iskarit ja jousitus.
TV: Jämsän Äijä

Note! This message was posted anonymously!


Sivu luotu: 03:47 (GMT +2).