![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Tääkin on sitten ohiTääkin on sitten ohi
Viimeksi muokannut KössiKenguru : 22.12.2008 21:13 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hienoa, että alkaa tulemaan näitä uudempiakin kärryjä joita laitellaan
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Entinenkään vielä valmis ja uutta Jeepiä tulee jo kehiin.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No Voodoo ei ehkä ole tieliikennekelpoinen ja jollain pitää safaritkin saada ajettua.
Sellasta autoa jolla vois ajaa foffia JA safaria , suunnistuksesta puhumattakaan, on aikas hankala tehdä. Pirteä väri muuten.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nyt täytyy sulta kysyy että kuinka tuollaisen auto saa jenkkiistä suomeen ja paljon on verot?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
"Ruottista saa halavemmalla" ja sillei.. kait. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mihis alv on autoverosta viety... ???
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sen huonommaksi se alusta menee mitä jyrkemmässä kulmassa tukivarret on.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisaalta ainakin Jeepeissä ~4" korotukseen asti normimittaisilla tukivarsilla pärjää mainiosti. Siitä korkeampaan niin joko drop bracketit tukivarsien rungonpuoleisiin kiinnikkeisiin tai mieluummin long arm- versiot alkaa olemaan paikallaan. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
nuista tulee tosii siistit
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
mistä noita valoja voi ostaa?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mistä oot löytänyt hardoxia 3mm ? Minä en ole ainakaan löytänyt kuin 4mm ( joka paikassa sanottu että 4mm on ohuonta hardoksia) ja sitä ei saa kantattua kuin johonkin 45 asteeseen kun paukahta kantinpohja poikki vaikka kuinka pyöreällä terällä on yritetty kantata.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tjaa ei välttämättä ole 3mm hardoxia, oisko 3,2mm. Ja riittävän suurella ärrällä saa hardoxikin vaikka rullalle. Jos joku on minulta etuakselin panssareita tilannu voinee edellä mainitut asiat todeta joko oikeaksi tai vääräksi.
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tuolta löytyy selvitykset ja työstö ohjeet. http://www.ruukki.com/www/materials....df?openElement
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# Viimeksi muokannut Tojo4wd : 28.08.2008 20:21 |
#15
|
||||
|
||||
![]()
No ruukin heppu ainakin sanoi viime keväänä ettei raexin kulutus kestävyys vastaa hardoxia ja suositteli pohjapanssariksi ainoastaan hardoksi.Keväällä kun ei löytynyt hardoksia 4mm suomen markkinoita nyt elokuulla sain palaseni levyä. 8mm kyllä ja vahvempaa kyllä löyty keväällä.
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs tota 3.2 hardoxia oikeen saa pääkaupunki seudulta??
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Painosta
Ei Jeepissä paino haittaa
![]() Hienoa kun tulee näitä TJ pelejä mukaan kuvioihin. Tarvitaan kunnon kuskeja, jotta niiden ominaisuudet huomataan. PS. Sorry. Tuo kyllä näyttää ihan "lady look" mallilta Rodeo Driveen verrattuna.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs pulttijako noissa d44-aksuloissa sitten on? Siis vanteiden pulttijakoa tarkoitan.
|
#19
|
||||
|
||||
![]()
Minkä verran tuli aksuloille rahtihintaa? Meritsekö tuli?
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 Viimeksi muokannut CJ7 : 04.09.2008 08:16 Perustelu: Edit: I stand corrected! |
#20
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
lentäen tuli, rahti + alv+ tulli on sit ihan rittävästi, jos olisin tiennyt että tulee noin paljon niin olisin miettinyt kaksi kertaa että tilaanko. Oli niin pieni toi ero tohon laiva rahtiin että en ees ruvennut miettii kummalla otan OKA66 |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Multa saa noita aksuloita 3500 egee pari vapaasti helsingissä! Uusi satsi taas tulossa viikolla 39.
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
..mä otan yhden etuakselin heti kun toi nykynen D30 korkkaa ekan kerran... ja samaan konkurssiin vois iskeä taka-akselinkin
![]() Joo kuuleman mukaan tuli tosiaan aika kiitettävästi tullia + alvia noihin Okan akseleihin, mun kaaliin ei mahdu että miten niistä niin paljon tulikin ![]() |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Niin.....taisin joskus tarjota apua,muttei tainnut kelvata....... Mut niinhän se on,että eihan sitä opi ennenkuin maksaa oppirahat!!!!!
|
#24
|
||||
|
||||
![]() Akselit
Minäkin olen tuota etuakselia miettinyt. Odotellut, että d30 hajoaisi, mutta mitään ongelmia ei sen kanssa ole ollut. On yllättävän kestävä verrattuna d35 taka-akseliin. Ensin ajoin 35" kumeilla ja nyt jonkin aikaa 37" irokeilla.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#25
|
||||
|
||||
![]()
On noi akselit kyllä niin komiat että helvetti
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep Wranglerin osia -87-04 lisätty kuvia | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 13.03.2009 16:13 |
Jeep Wranglerin 4.0L -04 osia | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.07.2008 09:45 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.06.2008 18:52 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.04.2008 21:21 |
Jeep Wranglerin alusta | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.04.2005 10:42 |