![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() poorit irtosinäinkin voi käydä kun voimalinjassa napsahtaa...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Olikos katkennut ihan voimalla/iskusta, vai oliko saanut sivuttaisvääntöä?
On kyllä niin suoran näköinen leikkauspinta, että vaikuttais joltain materiaali/karkaisuvirheeltä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Päästit meidät jännityksestä. Meinasi mennä yöunet! Onko tuo poori missä välissä vaihteistoa? Otappa makrokuvat molemmista murtopinnoista, jospa näkyisi onko
ollut alkusärö vai katkesiko puhtaasti raa'asta voimasta. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Katohhan ku näyttää tutulta. Itellä kävi nivassa juurikin noin. Takavedon akseli poikki. pääsi lyömään ku akseli kävi pystyssä kun korvakot irtos korista.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ne on ne murhatiheet välitykset
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
juu, takimmaisesta jakiksesta sisäänmenoakseli. tämä on perimätiedon mukaan potentiaalinen sulakepaikka. hyvä kohta katketa kun ei mene laakereiden välistä, kaikki toimii askeissa normaalisti mutta jortinaalit ei pyöri!! mutta longfieldit näköjään kestää.....helpompi paikka olisi murroksia vaihtaa kuin jakiksia pudotella ja availla mutta käyhän se näinkin. amebariikasta löytyisi tosin lääkettä tähänkin vaivaan, jos nyt ei ala kestää niin koitetaan sitten seuraavaksi muka vahvempia osia ja vaikka 4.7 ratastuksella.
Mikko tollukka toi keripukin käydessään ja varastossa olevat tuplakepit halusivat välttämättä laatikkoon kiinni, siitä tämä turmio johtui. ei ole kyse välityksestä, voimasta tai pidosta.. pienet kiertymisen merkit oli havaittavissa, muuten murtopinta tasalaatuinen. tuskin mistään materiaalivaista kyse. mutta kiitos nopeasti toimivalle varaosahuollolle ja Janille, jakikset paikallaan palkkipanssaria vaille ja sit taas ajetaan |
#7
|
||||
|
||||
![]()
millaisessa tilanteessa hajosi?
näitä doubler-systeemejä ei kannata kauheasti rasittaa ajamalla pelkällä "ekalla" jakolaatikolla, vaan pitää aina takimmaisen kytkettynä ennen kuin molempia käyttää. ite en ainakaan uskalla 231:stä niin rääkätä ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
tämäkin remontti takanapäin. tässä vielä yksi kuvatus mitä laatikonavaus toi näkyviin. ja toinen kuvatus kyseisen remontin seurauksista, yksi kepukki tuplaantui. siihen kun vielä saa varmuusvälineen suojaksi niin hyvä. nyt löytyy takavetoakin kolmea eri nopeusaluetta näillä jakiksen sisälmyksillä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron vetoakseli irtosi... | jpisteh | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.11.2005 22:41 |