![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Nostoliinasta QRaadissa on varmaankin tyyppejä jotka ymmärtävät liinojen päälle. Jäi näppeihin semmosta litteätä n10cm leveetä ja ~5mm paksua liinaa joka ollut isossa hallinovessa. Ei oikein ollut mitään merkintöjä, joten moisen nimellinen lujuus kysytyttää. Ovien alapalkki painaa mielestäni jonkun 1500kg, jos en väärin muista.(ainakin just 1500kg nostava trukki nosti iloisesti takapyöriä kun noita taannoin siirreltiin) Kaipa sen liinan pitäis kestää hieman enemmän ,kun kerran sillä noita ovia nostellaan. Ovissa painona vielä tuplapressuvuoraus ja kokoa on aika paljon kun on lekohallin ovet. Ajatuksena olis tussaroida noista jokunen hinausliina, jatkokysymyksenä olisikin niiden päiden teko... eli pää lenkille ja ompelemalla liinat yhteen päällekkäin?? Life sucks, then you die...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|