![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzukin pakki ei pysy päälläNyt pitää kysyä fiksummilta ja kokeneemmilta. Mikä avuksi kun ei tahdo pysyä toi peruutusvaihde päällä peruutettaessa? Pysyy päällä kun pitää sitä siellä, mutta jos tulee liian kova vääntö niin kyllä hyppää silti pois. Eli mitä nyt kannattais tehdä? Olisiko fiksuinta hankkia toimiva käytetty laatikko vai jotain muuta. Autona on Suikka 410 vm.1983. EDIT: kyllä sen merkin voi lisätä myöhemminkin "edit reply" nappulaa painamalla. Edited by - baxxter on 14/04/2006 13:21:47
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Suikin normivika, siirtäjä vääntynyt.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
mieleellään otsikkoon mistä autosta kyse!,ettei tarvi aukoa turhaan näitä topikkeja taas kerran tökkii/junnaa netti ja reilusti!
. . . . ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Toimivat laatikot on arvokkaita, sitten ne on arvottomia kun pakki on hajonnut. Jos oma laatikkos on vielä korjattavissa, korjaa! Älä hajota sitä laatikkoa enempää. Etsivä löytää ohjeet siirtäjän vahvistamiseen.
************** Jussi ja Suzuki |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ensi kerralla laitan sitten otsikkoon myös mikä auto merkki on kyseessä. Pahoittelen. Mistäköhän etsivä voisi löytää tietoa siirtäjän korjaamisesta/vahvistamisesta? Ei löydy ainakaan searchillä?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Korjaus kyllä onnistuu melko helposti kunhan avaat sen laatikon takapään ja näet mistä on kysymys. Sen näkee aivan selvästi kun siirtäjä on taipunut eikä ratas mene enää kohdilleen. Ei muuta kuin suoraksi ja sopivat vahvikkeet hitsaten siirtäjään.
Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia. Täytyypä kurkistaa sinne miltä näyttää.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Samalla kannattaa tarkistaa että akselien laakerit on ehjät. Yhestä suikerosta oli porsinu laakerit ja siirtäjä. Kumpi lie suurempi syy rattaiden sorvautumiseen. TAI SITTEN: jos olisikin niin että laakerivamman seurauksena pyörät hylkii toisiaan ja vaihde pomppaa päältä ja siirtäjä vääntyy siinä rytäkässä?? Me täytetiin siirtäjätangossa oleva rajoitinlovi migillä ja ja sorvattiin pyöreäksi. Siitä onkin Tuhnu kirjottanu jossain toisessa topicissa. Söörtsillä kai löytyy en jaksa ettiä.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
taidat tarvita uudet pakin rattaatkinjos on montakin kertaa päässy hyppäämään pykäläsilmästä ja sit on sorvattu kepistä takasin pakkia niin on tuutannu varattua. omasta oli hampaat paskana kun siirtäjä oli menny poikki ni joku vitun idiootti oli hitsannu sen takas kiinni niin että hampaat otti vaan puoliks kiinni toisiinsa ku pisti pakia päälle.kun otat laatikon auki niin kato et rattaat ovat kokonaan vastakkain muuten tulee murusia laatikosta ulos eikä ne oo mitään keksinmuruja
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suitsan pakki Vit....lee!!! | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 26.06.2007 05:22 |
Suzukin pakki metelöi | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 29.05.2006 22:53 |
Bj:n etuveto ei pysy päällä!! | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.04.2006 18:19 | |
o:suzukin pakki rattaat | O/M/V Muut | 3 | 26.03.2005 09:56 | |
Ei pysy 4wd päällä | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2005 14:50 |