![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Rokista tuli huoltoautoKävin katsastamassa tämän pidemmän Rokin huoltoautoksi. Otteessa oli omapaino 1630kg mutta oikeasti painoa oli 1680 ennen takapenkkien irroitusta. Joitakin työkaluja autoon ja konttorille. Painoa konttorilla oli 2030 eli 230kg yli vaaditun. Ongelmaksi tuli kokonaispaino joka on 2150 eli kantavuutta ei jäänyt juuri mitään. No kaveri merkkasi omapainoksi 1950 jolloin kantavuutta jää edes kuskin ja repsikan verran. Otteeseen merkintä että kiinteästi on asennettu aggregaatti, pylväsporakone, viilapenkki ja töykalulaatikko. Ei ahista dieselveroja maksaessa niin paljon kun toinen diesel on huoltoauto ja toinen paku.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollista tuli huoltoauto | amppa | Tekniikka & Jutustelu | 86 | 01.06.2007 16:38 |
Rokista huoltoauto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2005 13:18 | |
paherosta tuli huoltoauto | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 16.11.2005 20:43 |
LJ:stä HUOLTOAUTO | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.02.2005 23:05 |
huoltoauto???? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.11.2004 09:07 |