![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Akselin tuenta LJ+pitkät tukivarret !Eli kun lueskelin tuota jousitus topicia tuli mieleen että jos korvais panhardin pitkillä vinottaisilla tukivarsilla Siis akselissa on nyt LJ:iin tukivarret ja panhardit ja jättäis ne panhardit pois. Tolla sais ainakin nyt sen sivu siirtymän pois kokonaan. Mitähän ongelmia tässä kompinaatiossa on???
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pitäis jättää LJ:n tukivarsista toinen akselinpään kiinnityspultti pois, ettei jousitus mene "lukkoon"
Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Sehän ei haittaa parantais vaan asiaa.
Joo tosiaan lukkoonhan se menee kun akseli ei kallistuis. Pitäis tehdä leimalle pultti "viritys" ja siitä saattaa tulla sanomista.. Eli hukkaan heitetty ajatus... Oho myöshästyin.... Edited by - SoSo on 07/01/2006 21:58:37 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joo mulla oli watin linkki takana kokeilu asteella mutta ei tullut oikein hyvä ja edessä ei ollut tilaa joten unohdin sen rakentelun.
On toi panhardin tekeminen kuitenkin suht simppeli homma ja pituuttakin niille sai ihan kivasti. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onko panhardia käytttäessä akselin muutaman sentin sivusiitymä oikeasti ongelma jossain kohti?
Siis ainakaan tässä meidän lajissa, jossa akselin isommat elämiset tapahtivat keskim. aika hitaassa vaihdissa. "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eipä kai, mutta täydelisyyteen voi aina pyrkiä
![]() T, Antti |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kattelin nuita sun profiilissa olevia kuvia. Onko tuolla takapään panhardin asennolla mitään merkitystä, siis voi olla vinossa oman mielen mukaan...? Yleensäkkään keskusteluissa ei ole puhuttu kuin pelkästään etupanhardista, takapään tangosta en löytänyt yhtään mainintaa. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Jep se on kohtuu hyvin vaaka-asennossa kun on "täys"kuorma päällä.
Takana toi siirtymä ei haittaa mutta edessä ton mun tolppa virityksen takia siitä on haittaa. Ohessa kuvassa näkyy iskari menee jousen ylä lautasen läpi ja silloin kun on maksemi joustossa menee iskari todella likelle tuota lautasen reunaa. tohon lautaseen tulee vielä päivitys kun vaan kerkeen ![]() ![]() Edited by - SoSo on 15/01/2006 19:59:22 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pitkät iskarit | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 27.01.2009 19:55 |
HILUX PERÄN TUENTA??? | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.11.2006 22:43 |
perän tuenta | sami_k | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.05.2006 20:28 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |
TH 350 tuenta? | EePee | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.01.2005 22:12 |