![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Pajero gen1 2.5td kaasu jää leijaamaan.Heippa Pajeroni vuoti naftaa syöttöpumpun kaasuakselista. O-renkaan vaihto ei riittänyt tilkitsemään vuotoa koska kannen holkki oli liian kulunut. Tilasinpa uuden kannen pumppuun ja vaihdoin vanhasta sisuskalut uuteen, mutta jokin "vika" tuli nyt kun kierrokset laskee alas tosi hitaasti. Syöttöruuvia olen koittanu ruuvata eteen ja taakse, mutta ei tunnu oikein löytyvän semmoista säätöä että moottori ottais normaalisti kierroksia ja pudottais kierrokset alas heti kun kaasun löysää. Eli mikä voisi aiheuttaa kyseisen kaasun leijaamisen? Kaasuakselin jousi kyllä palauttaa kaasuvivun heti eikä takertele. Auttakkee viisaammat ja kiitoksia jo etukäteen neuvoista! ![]()
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sattuko akseli samalle kohdalle ku ennen purkua oli?
__________________
-ISORY OFFROAD-
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo kyllä se akseli on aikalailla samassa asennossa kuin alunperinkin
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pälkähti mieleen jos paluulinja jotenki tukossa ja sen vuoksi vikkoo.. häätyy illalla tutkia se ja olla taas viisaampana
- Paluuputket tsekattu eikä ne näyttäis ulkoisesti olevan viallisia/litissä..
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. Viimeksi muokannut vilhe : 21.11.2016 19:58 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Eilen illalla yks tyyppi puhu ransetistaan että ei taho oikein kaasupoljinta totella talvilaadulla, autto kuulemma kun laitto 2t öljyä nahtan sekaan.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Siellä on paluulinjan banjoliitin tukossa siinä on pieni reikä mikä tukkii ja tekee ton.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos neuvoista. Pittääpä iltasella tsekata
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Syötön lisääminen ruuvista aiheuttaa kierrosten nousua ja kaasun palautumista hitaasti eli jospa kokeilisit kääntää syöttöä hieman pienemmälle ja samalla säätää tyhjäkäynnin siitä kaasuvivun ruuvista sopivaksi.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään pajero gen1 | alikunto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 23.03.2014 10:06 |
Mitsubishi "Punisher" Pajero 2.5TD (IC) Gen1 | Jax_KiBez | Maasturiprojektit | 7 | 24.11.2013 12:36 |
Ostetaan Pajero Gen1 2.5TD tai TDintercooler moottori | Korpikumpu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.05.2013 07:54 |
gen1 pajero | vilhe | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.07.2009 05:53 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |