Olisko täällä jollain hyvä idea missä ahdot luuraa.?
Tätä on nyt tutkittu ja mietitty päät kipiäks. Ahdonalaiset ei ilmeisesti pelaa ollenkaan kun säädöllä ei ole mitään merkitystä eikä puske mustaakaan kun ahdin lähtee mukaan. Pumpun pääty avattu ja siellä kaikki näytti olevan kunnossa ja liikkui hienosti. Perus syöttö on täysillä ja vain se vaikuttaa kulku puoleenkin. meni syötöt täysillä myös käryistä läpi leimalla hienosti. Ei pätki ei rötäile ja kulkee ja toimii joka päiväsessä ajossa mutta kulkupuoli on hieman hidasta. aluksi oli 0.3 mutta hukkaportin säädöllä aivan piukkaa sai 0.5-0.6
On vaihdettu suodatinta ja jalkaa ja siirtopumppua ja koitettu kahdella pumpulla.
Mitenkä tuolla pumpun sisällä mahtaa helyt liikkua tai pitäis liikkua onko jollain käryä kun en oo räjäytyskuvaa nähnyt moisesta.
On tääki ku ostaa vakio kuntosen patun mistä piti helposti ja nopeesti saada tekniikka siirrettyä vaparin tilalle mut ei se nyt sit taaskaan mennyt niinku strömsöössä.

Joskus oli 2.8 turbo ja se oli tosi ilonen kulkemaan ja pihisi ja puhisi mutta tää 3.3 turbo ei juuri vaparia paremmin kulje.
Ps. vapari kaikkineen tekniikoineen olis myynnissä edullisesti runkoineen ja soa akseleineen. Ja ostetaan tähän sopiva palikka jos jollain sattuu oleen myydä, esim. pumppu mikä varmaan alkaa olla kohta ainut mikä voi rikki olla. tai ahdin. jos jollain valmis sarja isomalle niin kiinnostaa ja mut muuten ei olla mitään teho peliä tekemässä vaan riittäis ku sais edes vakio voimat ulos sieltä.