|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   automaatti mietteitäkannattaako pitaa p vai n :llä kun on jumissa, sillä aikaa kun tunkkaa tai mitä kukintekee? Note! This message was posted anonymously! 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ei kai se karkuun lähde n:lläkään jos kerran jumissa on. | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			emmä usko et sentaki. vaan laatikon lämpeämisen takika. ed | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ei sillä lämpiämiseen oo merkitystä. | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			on sillä peellä ei kannata pitkiä aikoja tyhjäkäyttää Note! This message was posted anonymously! | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			No eikös p ja n ole sama eli voima ei välity koneesta lootaan. Note! This message was posted anonymously! | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			ei ole sama asia peellä ollessa siellä on laatikossa joku jarru päällä ja ännällä ei ole mitään kuormitusta Note! This message was posted anonymously! | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ei siellä laatikossa "jarrua" ole, vaan ulostulolaipassa on hammaskehä, johon linkku kytkeytyy P-asennossa, jotta auto ei liikkuisi. Molemmissa tapauksissa vaihteisto on vapaalla. T, Antti antti@offroadpaja.fi www.offroadpaja.fi | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			hmmm... p:llä ei voitelu toimi täydellisesti koska se on tarkoitettu vain pysäköintiin kun moottori ei käy, eli ehdottomasti n:lle kun kone käy ja ollaan paikallaan. Ei tarvii remontoida laatikkoa niin pian Note! This message was posted anonymously! | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 T, Antti antti@offroadpaja.fi www.offroadpaja.fi | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Kyllä se öljypumppu pyörii aina kun kone käy, oli keppi missä asennossa tahansa. | 
| 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			eli fakta on nytsitten mikä? th700 miten siinnä? ed | 
| 
			 
			#13  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Myös th700:n öljypumppu pyörii aina, olen todennut asian visuaalisesti vaihteiston purkamalla. Note! This message was posted anonymously! | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| M: V8 + automaatti | las-c | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 15.12.2006 19:31 | 
| th-200 automaatti | Humu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 14.03.2006 21:27 | 
| automaatti mietteitä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.10.2005 20:59 | |
| Ei saa suuttua aihe ( mietteitä harrastuksesta ) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 25.08.2004 12:06 | 
| automaatti vai... | Lars | Cooking & Food | 13 | 02.07.2003 09:42 |