![]() |
automaatti mietteitä
kannattaako pitaa p vai n :llä kun on jumissa, sillä aikaa kun tunkkaa tai mitä kukintekee?
Note! This message was posted anonymously! |
Ei kai se karkuun lähde n:lläkään jos kerran jumissa on.
|
emmä usko et sentaki. vaan laatikon lämpeämisen takika.
ed |
Ei sillä lämpiämiseen oo merkitystä.
|
on sillä peellä ei kannata pitkiä aikoja tyhjäkäyttää
Note! This message was posted anonymously! |
No eikös p ja n ole sama eli voima ei välity koneesta lootaan.
Note! This message was posted anonymously! |
ei ole sama asia peellä ollessa siellä on laatikossa joku jarru päällä ja ännällä ei ole mitään kuormitusta
Note! This message was posted anonymously! |
Ei siellä laatikossa "jarrua" ole, vaan ulostulolaipassa on hammaskehä, johon linkku kytkeytyy P-asennossa, jotta auto ei liikkuisi.
Molemmissa tapauksissa vaihteisto on vapaalla. T, Antti antti@offroadpaja.fi www.offroadpaja.fi |
hmmm... p:llä ei voitelu toimi täydellisesti koska se on tarkoitettu vain pysäköintiin kun moottori ei käy, eli ehdottomasti n:lle kun kone käy ja ollaan paikallaan. Ei tarvii remontoida laatikkoa niin pian
Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
T, Antti antti@offroadpaja.fi www.offroadpaja.fi |
Kyllä se öljypumppu pyörii aina kun kone käy, oli keppi missä asennossa tahansa.
|
eli fakta on nytsitten mikä? th700 miten siinnä?
ed |
Myös th700:n öljypumppu pyörii aina, olen todennut asian visuaalisesti vaihteiston purkamalla.
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 20:20 (GMT +2). |