Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.08.2005, 10:45
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pajero leimalla.


Pajeroo käytin leimalla ja päätöt oli k-arvo yli 3.50, ennen katsatusta vaidettu öljyt ja suodattimet, onkohan syöttöpumppu paskana vai mistähän vikaa alkais katsella.

Diesel on kiro sana


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.08.2005, 11:14
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

yksi arvio voisi olla, että kannattaisi suuttimen kärjet vaihtaa. Auttoi viime syksynä silloisen pajeroni liian suureen päästö-tulokseen.

Toyota FJ-40 -75 / 35x12,5x15 Procomp Xterrain

SLCK #264
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.08.2005, 12:46
OPA:n Avatar
OPA OPA ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.03
Sijainti: Kajaani city, Finland.
Viestit: 1.279
Perusasetus

syöttöjä pienemmälle.

OPA
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.08.2005, 12:46
vexxi vexxi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: kiikala, Finland.
Viestit: 204
Perusasetus

Ruuvaile syöttöä pienemmälle sen verran ettei pahasti savuta leiman ajaksi.Sen jälkeen voit taas kiertää lisää jos voimaa uupuu.

jep jep
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.08.2005, 23:11
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.055
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Pajeroo käytin leimalla ja päätöt oli k-arvo yli 3.50, ennen katsatusta vaidettu öljyt ja suodattimet, onkohan syöttöpumppu paskana vai mistähän vikaa alkais katsella.

Diesel on kiro sana


Note! This message was posted anonymously!
Pole vaan sitä surutta pedaali lattiassa... ehkä se siitä tokenee ...tai sit ei. Toisinaan melko tukkoisia noi, nokee röörit täynnä. Syöttöpumpun ajoitus ja suuttimien sumukuvio/avautumispaine kannattaisi kyllä kans tarkastaa jos tuntuu että käyntiinlähtö/kulkupuoli ei välttämättä ole A1-luokkaa.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.08.2005, 08:57
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.157
Perusasetus

Veitkö koneen "kylmänä" leimalle?
Meillä vanhan kunkkulätsä vm.-90 tykkää kanssa kun savu on mustaa ja sitä on paljon, ja taasen inssi ei tästä tykkää(savut liki 4 kun raja oli 2,5). Noh, paikallisella haiveillä reipasta ajoa 3. vaihteella kaasupohjassa joku kymmenen kilometriä ja uusi yritys ja (tähän fanfaarit) savut 1.9 ja leima paperiin.
Niin, autolla taulussa jotain 250 tuhatta, ajot lyhyitä pätkiä ja orkkis suuttimet(Jamant saattaa muistaa kun kyselin muinoin rempasta, samat pillit yhä koneessa).

Nyybille, tuo öljyjen ja suodattimien vaihto on hyvä. Yksi paskainen konsti josta voi olla hyötyä on pakoputkiston putsaus. Putkisto irti ja paineilmalla/rassilla noet pois rööreistä(elä puhalla äänenvaimenninta jottei se hajoa)
Toinen konsti on reilua ajoa ennen savutestiä jotta karstat irtoavat pois.

Muistaa pitää että koneen on otettava "viralliset, ilmoitetut" kierrokset testissä, muuten ei kelpaa inssille, joten syöttöjen ruuvaus pienelle ei välttämättä ole oikea keino.

-- Wannabe OFF-roader --
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.08.2005, 12:15
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Löytyisi Pajeroon 2.3TD koneeseen tarkastetut (kierre) suihkut ylimääräisenä nurkista.
Hintaa 20€ sarja
Mikä kone sulla on?
040 5887325

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 31.08.2005, 12:22
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Laita tankkiin forte diesel fuel conditioneria niin tulee kerralla kuntoon

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.09.2005, 10:42
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

laita tankkiin bensaa n.5 L. puoleen tankkiin ja leimalle,forten lisäksi

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
M/V: Pajero -98 L-200 O/M/V Muut 5 25.10.2005 18:19
M: Pajero vm. -87 amis O/M/V Muut 0 02.06.2005 17:21
V: Pajero vm. -90 amis O/M/V Ajoneuvot 0 02.06.2005 17:10


Sivu luotu: 09:01 (GMT +2).