![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajero leimalla.Pajeroo käytin leimalla ja päätöt oli k-arvo yli 3.50, ennen katsatusta vaidettu öljyt ja suodattimet, onkohan syöttöpumppu paskana vai mistähän vikaa alkais katsella. Diesel on kiro sana Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
yksi arvio voisi olla, että kannattaisi suuttimen kärjet vaihtaa. Auttoi viime syksynä silloisen pajeroni liian suureen päästö-tulokseen.
Toyota FJ-40 -75 / 35x12,5x15 Procomp Xterrain SLCK #264 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
syöttöjä pienemmälle.
OPA |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ruuvaile syöttöä pienemmälle sen verran ettei pahasti savuta leiman ajaksi.Sen jälkeen voit taas kiertää lisää jos voimaa uupuu.
jep jep |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Veitkö koneen "kylmänä" leimalle?
Meillä vanhan kunkkulätsä vm.-90 tykkää kanssa kun savu on mustaa ja sitä on paljon, ja taasen inssi ei tästä tykkää(savut liki 4 kun raja oli 2,5). Noh, paikallisella haiveillä reipasta ajoa 3. vaihteella kaasupohjassa joku kymmenen kilometriä ja uusi yritys ja (tähän fanfaarit) savut 1.9 ja leima paperiin. Niin, autolla taulussa jotain 250 tuhatta, ajot lyhyitä pätkiä ja orkkis suuttimet(Jamant saattaa muistaa kun kyselin muinoin rempasta, samat pillit yhä koneessa). Nyybille, tuo öljyjen ja suodattimien vaihto on hyvä. Yksi paskainen konsti josta voi olla hyötyä on pakoputkiston putsaus. Putkisto irti ja paineilmalla/rassilla noet pois rööreistä(elä puhalla äänenvaimenninta jottei se hajoa) Toinen konsti on reilua ajoa ennen savutestiä jotta karstat irtoavat pois. Muistaa pitää että koneen on otettava "viralliset, ilmoitetut" kierrokset testissä, muuten ei kelpaa inssille, joten syöttöjen ruuvaus pienelle ei välttämättä ole oikea keino. -- Wannabe OFF-roader -- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Löytyisi Pajeroon 2.3TD koneeseen tarkastetut (kierre) suihkut ylimääräisenä nurkista.
Hintaa 20€ sarja Mikä kone sulla on? 040 5887325 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Laita tankkiin forte diesel fuel conditioneria niin tulee kerralla kuntoon
Note! This message was posted anonymously! |
#9
|
|||
|
|||
![]()
laita tankkiin bensaa n.5 L. puoleen tankkiin ja leimalle,forten lisäksi
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M/V: Pajero -98 | L-200 | O/M/V Muut | 5 | 25.10.2005 18:19 |
M: Pajero vm. -87 | amis | O/M/V Muut | 0 | 02.06.2005 17:21 |
V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |