![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() KEHRUU RACING -Pikkuhoojii (Kaadon jälkeistä korjailua)Siinä se nyt on ![]() nämä on jo vanhoja kuveja mutta laitetaan nyt nämä alusta asti ![]() Lähdettiin purkamaan pahimpia pois... Ja sitten kasailtiin jotakin uutta.. remmien päälle koppa ettei kukaan telo itteänsä ![]() painoa edestä taakse.. uudet kylkipellit lisäilen näitä jokupäivä lisää.... tämä on jatkunut aika pitkälle noista kuvista jo ![]()
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 10.04.2018 07:48 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
koska kyytia alkoi olla pelottavaa niin piti saada ovet, ne on tehty vanhasta koiratarhasta ja pöydänjaloista, niissä on jopa jousikuormitteiset lukot
![]() koska oli ovet niin koitimma mennä ajamaan kilpaakin kun turvallisuus oli kunnossa ![]() se oli huumorimielinen kilpailu mutta saatiin me tavallaan palkintokin ![]() runko eli hypyssä liikaa ja takasyyläri hajosi, eli parannimma runkoa takana ja tehimmä kierrejouset sinne, takapuskurissa vinssille paikka odottamassa ![]() se perä on nyt hyvä mutta etupää on perästä, jotain osasta suunniteltu sinnekkin..... tukivarsi jousen,tukivarren,iskarin ja panhardin korva (yksi osa) ![]() ![]() panhard tanko ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jatkuu taas joskus ![]()
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 22.12.2016 21:32 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Älä anna kaverille lupaa vähän siistiä ostamaasi toyotaa.
No en voi muutakun ihailla sen taitoja tehdä romuista toimiva metsä-lelu.
__________________
mä yritän viä ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No nyt etu-ylityksen tappaminen vuorossa
![]() leikattiin koko runko poikki ja kaikki mikä liittyy etupyöriin ![]() kaikesta romusta askarreltiin tilalle jotakin uutta... pajero/farmilaite tukivarret, omavalmiste kardaani vanhoista romuista, pajero jouset, orbitrooli, toyota crown iskarit museosta ![]() kardaani oli liian lyhyt ![]() tehostajan hihna ei kiristynyt, eli suurempi kiristinrulla tilalle ![]() Ristiinjoustotestailua... No nyt ei ole etuylitystä ja on kai pehmeä ajaakkin? se etuakseli ei ole aivan samassa kohtaa enää ![]() ![]() Kai se nyt on valis tältäerää taas kunnes taas tehdään jotain ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä akseliväliä lyhennetään, mutta tässä on jatkettu.
Huomenna näkee miten se toimii.
__________________
mä yritän viä ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Tsemppiä ja ilosta mieltä
Tämä on miun mielestä rakentamista parhaimmillaan
![]()
__________________
-82 Vihreä camo patrol -82 Hopea 2+3 projekti patrol -82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos ajelija
![]() Tänään tuolla ajeltiin noin 5 tuntia kivikossa yms..ihan mukavasti meni ja kesti ![]() aika pirun hauska ajella ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Paljos on akseliväliä?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Etuakseli siirti noin 25-30cm eteenpäin, takanen on samassa kohtaa kun alunperinkin...todellisuudessa aksliväliä on todella vaikea mitata koska tuo auto on saanut pahoin " isän kädestä" vuosien varrella ja jos renkaat laittaa mitan kanssa oikein niin silmällä katsoen menee jotenkin kierossa
![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Etu-akseli siirty 23cm kauvemmaksi taka-akselista.
hj piti purkaa osiksi toista varten kun oli niin huonossa kunnossa kori/runko, mutta tuli ajatus että jos tota vähän modaisi uuteen uskoon. Kyllä on pakko sanoa että en kadu päätöstä jonka teimme 2014 vappuna. Tänäänkin se pisti jokusen kaverin toteamaan että yksinkertainenkin toimii. Projektin aikana on jotunut jokusen kerran kyllä sanomaan että nyt kässäri päälle. Kun en ole kerinnyt ajatuksessa mukaan mitä/miten muutokset tulee. Vaikka hj on ruma mutta se toimii tosi hienosti..... Haluan teiltä jutun lukijoilta vastauksen MIKSI kaverin autoa on kivempi rakentaa kun omaa. Tallissa meinaan seisoo punanenällä kaksi omaa rakennelmaa vähän kesken.
__________________
mä yritän viä ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Vastaus miksi
Kaverin autoon on helpompi kokeilla visioitaan eikä oo niin justiinsa kun ei oo oma
![]() Omaan autoon pitää kaikkea harkita pitempään ja tekeminenkin hitaampaa kun yrittää parempaa jälkeä saada ![]()
__________________
-82 Vihreä camo patrol -82 Hopea 2+3 projekti patrol -82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Meidän tallissa vaan asiat on niin että se mikä on helpoin saada liikkeele tehdään ensin. ![]() Tallissa kun on sama lämpötila kun ulkona, niin se rajottaa käyttöä jonkin verran vuodessa. ![]()
__________________
mä yritän viä ![]() ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
No niin, nyt se on keriinnyt jo kattokerhoonkin ja alkueräiset tuulilasinkarmit ei kestäny, ei edes yrittänyt
![]() Uudet karmit neliöputkesta ( mistä muustakaan ![]() ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Tää on asiallinen tötterö. Ei oo kangistuttu liikaa kaavoihin
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 10.04.2018 21:51 |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Minua kiinnostaisi tietää kuinka hyvin nuo ”väärinpäin” olevat jakarit edessä toimii?
Aika helppo tapa saada muutama kantotutka pois... |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Ihan hyvin ne toimii mutta niinkuin jakereilla on tapana niin samassa paketissa tulee mukana ikävä kyllä myös kallistuksenvakaajaominaisuus
![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huuto AFX Racing -sähköautorata | Heering80 | O/M/V Muut | 0 | 14.12.2010 10:27 |
Huuto RJS-Racing 5-pistevyöt | Junnu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 02.12.2009 09:52 |
Myyty cen racing monsteri | artsi777 | O/M/V Muut | 22 | 09.09.2009 17:06 |
Snake Racing | mikjus | Linkit | 7 | 18.12.2008 17:45 |
desert racing viteoita | TimJus | Linkit | 1 | 26.10.2008 12:06 |