![]() |
KEHRUU RACING -Pikkuhoojii (Kaadon jälkeistä korjailua)
Siinä se nyt on :o Alkuperäisenä tai oikeastaan sellaisena kun joku on siitä tehnyt...vastenmielinen mutta kone ja tekniikka pelaa hienosti, sillä on vissiin ajettu mettässäkin.... Seuraavien vaiheiden san/säv. Pörrö ja minä
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199357 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199360 nämä on jo vanhoja kuveja mutta laitetaan nyt nämä alusta asti:). Lähdettiin purkamaan pahimpia pois... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199359 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199365 Ja sitten kasailtiin jotakin uutta.. remmien päälle koppa ettei kukaan telo itteänsä:) http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199361 painoa edestä taakse.. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199364 uudet kylkipellit http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199366 lisäilen näitä jokupäivä lisää.... tämä on jatkunut aika pitkälle noista kuvista jo:eek: |
koska kyytia alkoi olla pelottavaa niin piti saada ovet, ne on tehty vanhasta koiratarhasta ja pöydänjaloista, niissä on jopa jousikuormitteiset lukot:D
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199368 koska oli ovet niin koitimma mennä ajamaan kilpaakin kun turvallisuus oli kunnossa:eek: se oli huumorimielinen kilpailu mutta saatiin me tavallaan palkintokin:o http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199362 runko eli hypyssä liikaa ja takasyyläri hajosi, eli parannimma runkoa takana ja tehimmä kierrejouset sinne, takapuskurissa vinssille paikka odottamassa:confused: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199367 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199399 se perä on nyt hyvä mutta etupää on perästä, jotain osasta suunniteltu sinnekkin..... tukivarsi http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199401 jousen,tukivarren,iskarin ja panhardin korva (yksi osa):cool::eek: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199402 panhard tanko:D:cool::eek::):confused: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199372 jatkuu taas joskus:) |
Älä anna kaverille lupaa vähän siistiä ostamaasi toyotaa.
No en voi muutakun ihailla sen taitoja tehdä romuista toimiva metsä-lelu. |
No nyt etu-ylityksen tappaminen vuorossa :eek:...
leikattiin koko runko poikki ja kaikki mikä liittyy etupyöriin:cool: https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205297 kaikesta romusta askarreltiin tilalle jotakin uutta... https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205299 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205296 pajero/farmilaite tukivarret, omavalmiste kardaani vanhoista romuista, pajero jouset, orbitrooli, toyota crown iskarit museosta:D ymsymsyms... https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205291 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205292 kardaani oli liian lyhyt:mad: vieressä uusi puolen metrin liu'ulla https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205294 tehostajan hihna ei kiristynyt, eli suurempi kiristinrulla tilalle:) https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205298 Ristiinjoustotestailua... https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205295 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205289 No nyt ei ole etuylitystä ja on kai pehmeä ajaakkin? https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205290 se etuakseli ei ole aivan samassa kohtaa enää:o:o Kai se nyt on valis tältäerää taas kunnes taas tehdään jotain:eek: https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=205293 |
Yleensä akseliväliä lyhennetään, mutta tässä on jatkettu.
Huomenna näkee miten se toimii. |
Tsemppiä ja ilosta mieltä
Tämä on miun mielestä rakentamista parhaimmillaan :)
|
Kiitos ajelija:) .
Tänään tuolla ajeltiin noin 5 tuntia kivikossa yms..ihan mukavasti meni ja kesti:D Ei sillä ihan kuuhun pääse mutta lähelle ja aika pirun hauska ajella:cool: |
Paljos on akseliväliä?
|
Etuakseli siirti noin 25-30cm eteenpäin, takanen on samassa kohtaa kun alunperinkin...todellisuudessa aksliväliä on todella vaikea mitata koska tuo auto on saanut pahoin " isän kädestä" vuosien varrella ja jos renkaat laittaa mitan kanssa oikein niin silmällä katsoen menee jotenkin kierossa:eek: ...
|
Etu-akseli siirty 23cm kauvemmaksi taka-akselista.
hj piti purkaa osiksi toista varten kun oli niin huonossa kunnossa kori/runko, mutta tuli ajatus että jos tota vähän modaisi uuteen uskoon. Kyllä on pakko sanoa että en kadu päätöstä jonka teimme 2014 vappuna. Tänäänkin se pisti jokusen kaverin toteamaan että yksinkertainenkin toimii. Projektin aikana on jotunut jokusen kerran kyllä sanomaan että nyt kässäri päälle. Kun en ole kerinnyt ajatuksessa mukaan mitä/miten muutokset tulee. Vaikka hj on ruma mutta se toimii tosi hienosti..... Haluan teiltä jutun lukijoilta vastauksen MIKSI kaverin autoa on kivempi rakentaa kun omaa. Tallissa meinaan seisoo punanenällä kaksi omaa rakennelmaa vähän kesken. |
Vastaus miksi
Kaverin autoon on helpompi kokeilla visioitaan eikä oo niin justiinsa kun ei oo oma:D
Omaan autoon pitää kaikkea harkita pitempään ja tekeminenkin hitaampaa kun yrittää parempaa jälkeä saada:rolleyes: |
Lainaus:
Meidän tallissa vaan asiat on niin että se mikä on helpoin saada liikkeele tehdään ensin. :rolleyes: Tallissa kun on sama lämpötila kun ulkona, niin se rajottaa käyttöä jonkin verran vuodessa. :) |
No niin, nyt se on keriinnyt jo kattokerhoonkin ja alkueräiset tuulilasinkarmit ei kestäny, ei edes yrittänyt:confused:
Uudet karmit neliöputkesta ( mistä muustakaan:o )ja polykabonaattilasit , katto on 3mm teräslevyä eli nyt on kattopanssarikin.... niin ja on tässä isommat pyärätkin edelliseen verrattuna:) https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=211981 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=211982 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=211983 |
Tää on asiallinen tötterö. Ei oo kangistuttu liikaa kaavoihin :cool:
|
Lainaus:
|
Minua kiinnostaisi tietää kuinka hyvin nuo ”väärinpäin” olevat jakarit edessä toimii?
Aika helppo tapa saada muutama kantotutka pois... |
Ihan hyvin ne toimii mutta niinkuin jakereilla on tapana niin samassa paketissa tulee mukana ikävä kyllä myös kallistuksenvakaajaominaisuus:eek:
|
Sivu luotu: 19:40 (GMT +2). |