Ennen turbotusta kysyin konttorilta,että minkälainen operaatio puhaltimen saaminen paperille on?vastaus

itää olla turbosinetti tai hukkaportti.Teho saa nousta max.15% eli tässä tapauksessa vakio 58kw+8,7kw.okei eli tehoa saa olla 66,7kw maksimissaan.lisäksi mukaan dynolappu josta näkyy,että teho ei ole kasvanut yli 15%:tia.Myös pakokaasu testi pitää tehä.
No puhallin on nyt sitten paikallaan dynolappu ja pakokaasu analyysi kourassa ja matka suuntautuu konttorille.Ekalla konttorilla sanotaan,että alusta pitää tarkastaa merkki korjaamossa vastaamaan turbokoneella varustetun hiluksin alustaa HÄH!??Tuo oli aivan uusi tieto no siitä suivaantuneena naapuri kaupungin konttorille jospa nyt onnistais.
Toinen konttori:Eka sanat inssimiehen suusta on eieiei.inssi painaa tämän sanottuaan takahuoneeseen jonka jälkeen tulee ja väittää,että auto on vähä päästöinen(ei muuten oo!).Sitte kovan inttämisen jälkeen uskoo,että ei oo.sitte sanoo,että pitää käyä merkkiliikkeessä tarkaastuttaan turbo ja soittaa maahantuojalle,että hyväksyykö se sen.no menipä taas...Soitettuani maahantuojalle joku tekninen pelle sanoo,että sen pitää olla toyota merkkinen turbo!Jos laittaa jonkun muun niin kone ei kestä...joopajoo.Turbo on muuten Garret.Inssi sano vielä,että jos turbo ei oo TOYOTA alkuperäis turbo niin pitää käydä VTT:llä hiukkaspäästö testisä joka kuulemma maksaa hunajaa.
Onko muilla kokemuksia noin (inssin mukaan) "uusien" hiluksien puhalluttamisesta?
...inssi miehiin v**tuuntunut...
Note! This message was posted anonymously!