![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() LJ70 KORIN KOROTUSTERVE. AJATTELIN KYSÄSTÄ JOS JOKU OSSAIS NEUVOA ETTÄ MITEN OIS HELPOIN JA JÄRKEVIN KOROTTAA LJ70 CRUISERIN KORIA.
|
|
||||
|
||||
![]()
jaa varmaan nyloni palikoilla.
|
||||
|
||||
![]()
Ota caps lock pois päältä.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|||
|
|||
![]()
joo nailoni palikolla tottakai
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse väserrin yksin talissa korin korotuksen alle eikä ollut silta nostureita ym. kaikki kopan pultit ekana auki. Sitten lähdin eka takapäähän asentamaan tunkilla nostin tankkia vasten tunkin ja tankin välissä oli leveä polkky jolla sai painon jakautumaan suuremmalle alalle. nostin hieman yli korotuspaljon mittani. laitoin palan alle sekä pidemmät pultit ja lähdin laskemaan hitaasti alas ja ohjaten pulttia että tulee lävitse. tämän jälkeen puoli ja yksi korin kannake kerrallaan sama homma. Lopulta kun sain kaikkiin puslat ja pultit paikoilleen. Käänteisessä järjestyksessä laitoin mutterit etupäästä takapäähän huulille ja samalla varmistin että kaikki pultit ovat vieläkin koloissa jonka jälkeen puoli kerrallaan kiristin ne.
|
|
|||
|
|||
![]()
juu pitänee tehä samalla lailla. kuin korkian korotuksen laitot pitikö tehä mitään muutoksia
|
|
||||
|
||||
![]()
mä korotin 4cm palikoilla ja hieman piti nelikon keppii taivuttaa..jos nostaa enemmän niin joutuu jatkaan varmaan keppejä ja jarruletkuja..ja viskon tuulitunneli ottaa viskoon kiinni..
|
|||
|
|||
![]()
Mä korotin 2 tumaa jarruletkut riittää. ainut tosiaan niin nelikon keppiä tosiaan täytyy taivuttaa tai suoraan korottaa. toki oishan se kiva et vaihdekeppi olis samal korkuudel missä oli ennen. Jos mekaaninen vinssi niin senkin keppiä täytyy korottaa tms 2 suuntainen ja toiminen ei toimi kuin yksi asento. Tuuli tunnelin laskin rällällä puolesta välin poikki hienosti kaulus osan tämän jälkeen syyläri valeeseen ja tuuli tunneli paikalleen ja ala kautta kokeilin kauluksen osaa paikoilleen merkkasin sen ja sit tuuli tunneli irti hitsaus ja 5cm korotus lätkät joutu leikkaaman avonaiseen väliin joka syntyi kun alakaulus tuli alemmaksi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nonii Kiitoksia kaikille kylläpä se korotus nyt taitaa onnistua näillä tievoilla
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korin korotus hdj. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.11.2009 20:41 |
Korin korotus. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.10.2009 06:24 |
korin korotus | Unregistered | Maasturiprojektit | 2 | 10.06.2008 23:33 |
Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2005 19:00 |
Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.04.2005 11:14 |