Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2014, 22:21
HOJOTA HOJOTA ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.03.12
Sijainti: suomi, ylikiiminki
Viestit: 10
Perusasetus

LJ70 KORIN KOROTUS


TERVE. AJATTELIN KYSÄSTÄ JOS JOKU OSSAIS NEUVOA ETTÄ MITEN OIS HELPOIN JA JÄRKEVIN KOROTTAA LJ70 CRUISERIN KORIA.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2014, 22:25
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

jaa varmaan nyloni palikoilla.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2014, 23:05
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HOJOTA Näytä viesti
TERVE. AJATTELIN KYSÄSTÄ JOS JOKU OSSAIS NEUVOA ETTÄ MITEN OIS HELPOIN JA JÄRKEVIN KOROTTAA LJ70 CRUISERIN KORIA.
Ota caps lock pois päältä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2014, 09:28
HOJOTA HOJOTA ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.03.12
Sijainti: suomi, ylikiiminki
Viestit: 10
Perusasetus

joo nailoni palikolla tottakai
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.03.2014, 18:43
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Itse väserrin yksin talissa korin korotuksen alle eikä ollut silta nostureita ym. kaikki kopan pultit ekana auki. Sitten lähdin eka takapäähän asentamaan tunkilla nostin tankkia vasten tunkin ja tankin välissä oli leveä polkky jolla sai painon jakautumaan suuremmalle alalle. nostin hieman yli korotuspaljon mittani. laitoin palan alle sekä pidemmät pultit ja lähdin laskemaan hitaasti alas ja ohjaten pulttia että tulee lävitse. tämän jälkeen puoli ja yksi korin kannake kerrallaan sama homma. Lopulta kun sain kaikkiin puslat ja pultit paikoilleen. Käänteisessä järjestyksessä laitoin mutterit etupäästä takapäähän huulille ja samalla varmistin että kaikki pultit ovat vieläkin koloissa jonka jälkeen puoli kerrallaan kiristin ne.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.03.2014, 10:35
HOJOTA HOJOTA ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.03.12
Sijainti: suomi, ylikiiminki
Viestit: 10
Perusasetus

juu pitänee tehä samalla lailla. kuin korkian korotuksen laitot pitikö tehä mitään muutoksia
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.03.2014, 13:03
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HOJOTA Näytä viesti
juu pitänee tehä samalla lailla. kuin korkian korotuksen laitot pitikö tehä mitään muutoksia
mä korotin 4cm palikoilla ja hieman piti nelikon keppii taivuttaa..jos nostaa enemmän niin joutuu jatkaan varmaan keppejä ja jarruletkuja..ja viskon tuulitunneli ottaa viskoon kiinni..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.03.2014, 22:17
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hailux Näytä viesti
mä korotin 4cm palikoilla ja hieman piti nelikon keppii taivuttaa..jos nostaa enemmän niin joutuu jatkaan varmaan keppejä ja jarruletkuja..ja viskon tuulitunneli ottaa viskoon kiinni..
Mä korotin 2 tumaa jarruletkut riittää. ainut tosiaan niin nelikon keppiä tosiaan täytyy taivuttaa tai suoraan korottaa. toki oishan se kiva et vaihdekeppi olis samal korkuudel missä oli ennen. Jos mekaaninen vinssi niin senkin keppiä täytyy korottaa tms 2 suuntainen ja toiminen ei toimi kuin yksi asento. Tuuli tunnelin laskin rällällä puolesta välin poikki hienosti kaulus osan tämän jälkeen syyläri valeeseen ja tuuli tunneli paikalleen ja ala kautta kokeilin kauluksen osaa paikoilleen merkkasin sen ja sit tuuli tunneli irti hitsaus ja 5cm korotus lätkät joutu leikkaaman avonaiseen väliin joka syntyi kun alakaulus tuli alemmaksi.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.04.2014, 19:20
HOJOTA HOJOTA ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.03.12
Sijainti: suomi, ylikiiminki
Viestit: 10
Perusasetus

Nonii Kiitoksia kaikille kylläpä se korotus nyt taitaa onnistua näillä tievoilla
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Korin korotus hdj. Kratz Tekniikka & Jutustelu 3 05.11.2009 20:41
Korin korotus. Kratz Tekniikka & Jutustelu 1 28.10.2009 06:24
korin korotus Unregistered Maasturiprojektit 2 10.06.2008 23:33
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2005 19:00
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 1 10.04.2005 11:14


Sivu luotu: 21:37 (GMT +2).