Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   LJ70 KORIN KOROTUS (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121738)

HOJOTA 08.03.2014 22:21

LJ70 KORIN KOROTUS

TERVE. AJATTELIN KYSÄSTÄ JOS JOKU OSSAIS NEUVOA ETTÄ MITEN OIS HELPOIN JA JÄRKEVIN KOROTTAA LJ70 CRUISERIN KORIA.

rocky86 08.03.2014 22:25

jaa varmaan nyloni palikoilla.

HeikkiH 08.03.2014 23:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HOJOTA (Viesti 1111817)
TERVE. AJATTELIN KYSÄSTÄ JOS JOKU OSSAIS NEUVOA ETTÄ MITEN OIS HELPOIN JA JÄRKEVIN KOROTTAA LJ70 CRUISERIN KORIA.

Ota caps lock pois päältä.

HOJOTA 09.03.2014 09:28

joo nailoni palikolla tottakai

jesse89 10.03.2014 18:43

Itse väserrin yksin talissa korin korotuksen alle eikä ollut silta nostureita ym. kaikki kopan pultit ekana auki. Sitten lähdin eka takapäähän asentamaan tunkilla nostin tankkia vasten tunkin ja tankin välissä oli leveä polkky jolla sai painon jakautumaan suuremmalle alalle. nostin hieman yli korotuspaljon mittani. laitoin palan alle sekä pidemmät pultit ja lähdin laskemaan hitaasti alas ja ohjaten pulttia että tulee lävitse. tämän jälkeen puoli ja yksi korin kannake kerrallaan sama homma. Lopulta kun sain kaikkiin puslat ja pultit paikoilleen. Käänteisessä järjestyksessä laitoin mutterit etupäästä takapäähän huulille ja samalla varmistin että kaikki pultit ovat vieläkin koloissa jonka jälkeen puoli kerrallaan kiristin ne.

HOJOTA 11.03.2014 10:35

juu pitänee tehä samalla lailla. kuin korkian korotuksen laitot pitikö tehä mitään muutoksia

Hailux 11.03.2014 13:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HOJOTA (Viesti 1112660)
juu pitänee tehä samalla lailla. kuin korkian korotuksen laitot pitikö tehä mitään muutoksia

mä korotin 4cm palikoilla ja hieman piti nelikon keppii taivuttaa..jos nostaa enemmän niin joutuu jatkaan varmaan keppejä ja jarruletkuja..ja viskon tuulitunneli ottaa viskoon kiinni..

jesse89 11.03.2014 22:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hailux (Viesti 1112699)
mä korotin 4cm palikoilla ja hieman piti nelikon keppii taivuttaa..jos nostaa enemmän niin joutuu jatkaan varmaan keppejä ja jarruletkuja..ja viskon tuulitunneli ottaa viskoon kiinni..

Mä korotin 2 tumaa jarruletkut riittää. ainut tosiaan niin nelikon keppiä tosiaan täytyy taivuttaa tai suoraan korottaa. toki oishan se kiva et vaihdekeppi olis samal korkuudel missä oli ennen. Jos mekaaninen vinssi niin senkin keppiä täytyy korottaa tms 2 suuntainen ja toiminen ei toimi kuin yksi asento. Tuuli tunnelin laskin rällällä puolesta välin poikki hienosti kaulus osan tämän jälkeen syyläri valeeseen ja tuuli tunneli paikalleen ja ala kautta kokeilin kauluksen osaa paikoilleen merkkasin sen ja sit tuuli tunneli irti hitsaus ja 5cm korotus lätkät joutu leikkaaman avonaiseen väliin joka syntyi kun alakaulus tuli alemmaksi.

HOJOTA 22.04.2014 19:20

Nonii Kiitoksia kaikille kylläpä se korotus nyt taitaa onnistua näillä tievoilla

Sivu luotu: 08:52 (GMT +2).