![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() boost controller :Donko kellään kokemusta käytöstä? olis paherossa tollanen tekeekö mitään ja mitenkä paljon tota uskaltaa auki kääntää ku oli ostaessa kiinni eikä kokemusta kyseisestä pötikästä!! kiitos!!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ammattikoulu aikaan luokkatoveri aikansa pohti samaista asiaa turbovollon kanssa, sopiva asetus olisi lienee ollut vartti takaisin siitä kun ensimmäinen veivi tuli lohkon kyljestä ulos
![]() En paherosta tiiä, mut vähän tollanen huijauspelihän toi on et kannattaa ainakin bensapelissä pitää huoli että saa soppaa tarpeeksi...
__________________
Vehkeet Paskana Racing Team |
#3
|
|||
|
|||
![]()
joo diesel vehehän tuo on ku ei oikein tiedä mitenkä hurjasti sitä voi käännellä ku mietin ite just sitä että pitäsköhän sinne pistää myös samaa tahtia syöttöä lisää, eli saastaa kansalle tai takana tulevalle!!
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No kukaan ei tiedä koska ja miksi kone tulee hajoamaan mutta 0,7bar voisi olla terveelle moottorille vielä suht turvallista jollei kaasua pidetä jatkuvasti pohjassa.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
no eikös jotain 0.7 oo suunnilleen vakiona 2.5 td pajerossa? näkeekö sen ahtopaineen paikellaan kierrättäessä oikein?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ylämäkeen vitosella vedättäessä näkee aika tarkan maksimin...
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
ja peräkärry perään täydellä rankakuormalla!!! tartteisko syöttöjä laittaa jos meinaa pikkusen ahtoja nostaa-?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Juu ei se ilmalla kulje.(lainaus)
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
vakio ahtimella en nostas yhtään ahtopainetta.
jos tehoa haluat niin syöttöjä kääntämällä niitä saa paremmin eikä se nostata pakolämpöjä niin herkästi.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Otin omasta jälkikäteen ahdetusta dieselcorollasta hukkaportin letkun vallan pois ja tulppasin lähdöt mutta ahdot ei noussu ennen syöttöjen nostoa 0.7 bar isommiks.
mutta pumpussa tosin ei ole ahdonalaista syöttöä..
__________________
Kyllä tosta pääsee,jos ei kävellen ni patrollilla |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on läjässä toi patukka kiinne ja on ihan sama missä asennossa säätöruvvi on. Ei nosta eikä laske ahtoja... vakiopuhallin ja pumppuun ei kajottu. Hetän sillä kohta vesilintua kun kerkee.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
kyllä toi mulla ainaskii näyttää ahtomittarin mukaan vaikuttavan ku kiersin vähän plussaa niin johan rupes viisari heilumaan!! mutta ku en mikään ammatti säätäjä ole niin pitää aina kysellä miten kyseisten vehkeitten kans toimia.. kai niitä syöttäjä pitäs vähän ruuvata lisää.... mutta jos joku haluaa kertoo lisää neuvoja ja kokemuksia niin otetaan vastaan!!!
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Hiluxissa viiltelin hukkiksen letkuun "ahtoviiltoja" ja kansirempan jälkeen kaveri vaihto punosletkun viillellyn tilalle..
![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sopivasti säädettynä polläyttää kerran kun painat WOT, senjälkeen ei enään savuta paljon. Viimeksi muokannut khager : 11.04.2014 18:49 |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Ostinpa moisen biltsusta ja tuntuu se toimivan.
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
ootko ruuvannu miten paljo auki kautta kiinni?
|
#17
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Sitä biltemalaista itekkin kattelin mutta toistaiseksi saa jäädä sinne, oikeastaan haluaisin saada säädön 0,4-1 bar jolloin pikkupaineilla ei tarvis olla niin tarkka kaasun kanssa.
Nyt vakiohukkiksella kuitenkin 0,7bar joten olkoon siinä, vois kai säädön tehdä ahdonalaisen kellolle ja ahdot säätyis syötön kautta.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#19
|
||||
|
||||
![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Jokunen pykälä ruuvia auki ja ahdot 1,2.
|
#21
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä että ootte samalla aaltopituudella.
![]() |
#22
|
||||
|
||||
![]()
tahattoman (?) hauska topic !
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#23
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pakoputkihan noissa alkaa myös ahdistamaan jos orkkis on, noita ahtoja vaan pitää seurata kun niitä nostaa. Esim suuttimet kun vaihdettiin niin laitoin mittarin paikoilleen ja 1,5bar näytti paineet, pikkuisen sai laskea... |
#24
|
|||
|
|||
![]()
ex pajerossa oli jotain 0.5-0.7bar melkein koko ajan ajaessa maantie vauhtia. max paineet oli jotain karvan päälle 1 bar, sitten jossain vaiheessa keskellä yötä kampiakseli halus lopettaa työskentelyn ja päätti katketa...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään come-up 6000,ajosillat,hydro boost,+muuta | HaKu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.01.2013 13:35 |
Myydään Aluvanteet MAK 5x127 Boost 17" lev 7.5 | mcof | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.03.2010 12:22 |
hj 60 vm 82 er-controller? mikä on ja mitä tekee? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.12.2007 08:27 |