![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Monsteri Bj40 coiloverajattelin laittaa coiloverit berttaan tuli sopivasti eteen 14" foxit 2,5"putkella tästä projektia aloitellaan
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tuollaset putki väkkyrät etupäähän pitäs rakentaa putken taivuttajalla ei päässyt kuin 100asteeseen piti tehdä paloista liitoskohtiin pistin holkit sisälle
apukuskin puolella tulee pahasti valmiste luvun päälle täytyy käydä katsarilta kysymässä mielipide enen kun laittaa sähköliimalla kiinni Viimeksi muokannut Lalli bj40 : 01.05.2011 07:40 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei siihen mielipidettä tarvi, meistää uuden eri paikkaan ja vie varmennettavaksi/otteeseen merkattavaksi ennenku vanhaa "tuhoaa". Noinhan se pitää tehä sillonki ku vanha on ruostunu huonosti erottuvaksi, oikein suosittelevat...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mistä kautta hankit nuo fox:t ... ?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Sitä numeroa ei saa omin luvin mennä lyömään, pitää käydä kysymässä ensin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
kuka kieltää?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
näin sano leimaukko kun itelle piti lyyä uuestaan
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulle kävi samankaltaisesti kun lyhensin berttaa sillä osa rungonnumeroista tuli rälläköitä pois. No löysin palan mutta kun olin vielä tehnyt lyhennyksen kaksi kertaa niin muutamat numerot leikkaus sauman kohdilta puuttu. Kysyin konttorilta ja sanoivat et pitäs olla se palanen tallessa tai olis pitäny näyttää numero ennen lyhennystä. No kun sitä ei sit ollu niin löin vaan numerot runkoon ja kuuntelin sitte konttorilla juputusta hetken aikaa. Laittovat sitten lopulta ne omat tarkastusleimat numeron alkuun ja loppuun.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
eiköhän tää mee niin, että jos vanha on edelleen luettavissa voi uuden lyödä ite ihan koskavaan, ja varmentaa sitten leimalla käydessä
vaan jos meet peittämään, poistamaan tai muuten tuhoamaan alkuperäisen, on syytä kysyä uuden lyönnille hyväksyntä etukäteen, ettei tuu turhaa juputusta syistä... melko selkeetä ihan maalaispojan järjellä pohdiskeltuna
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#10
|
||||
|
||||
![]()
netin kautta ja postilla tuli mulla on kanava auki haluutko samanmoiset?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
päätin hiukan muutella suunnitelmia ja poistin nuo ensimmäiset väkkyrät nyt nostin telineen etupään ylemmäksi ja säästin valmistenumeron tuhoamisen eikä ohjaus tehostin ole enää niin ahtaassa välissä
vasemmalla rungossa näkyy jo uusiksi meistetty valmisteluku joka seuraavassa katsastuksessa pitää näyttää tiedä vaikka joutuis joskus vielä näitä muuttamaan on sitten ainakin valmiiksi siellä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Tuleehan tuohon ulosjoustolle rajoittimet?
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
kyllä tulee rajotin menee muuten kardaani kulma liian jyrkäksi säätö tulee 6" sisäänjoustoa normaali ajokorkeudesta ulos jousto arvio 6" puuttuva 2" jää nyt käyttämättä
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitähän mahto maksaa kpl?
__________________
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
jäähdyttimelle ja coolerille tein tollasen aika jytkyn telineen edelliset telineet on ollu pellistä ja aika huteria tätä kestää nojailla
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Millä arvoilla noi jouset on?
onko otettu ihan auton painon mukaan vai fiilis pohjalta? omaankin haaveillu näistä mutta, ei oo raaskinu vielä..($$$ ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
kyllä ihan auton painon mukaan otin ja luulenkin että joutuu vielä jousia vaihtelemaan jenkkien kura offi on hiukan raakempaa mitä tämä meidän suunnistus
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
asia etenee tuli laitettua tuollanen väliputki siihen olis tarkotus kiinnittää lisäsäiliöt
posti pate kiikutti pikapaketin shanghaista alujäähdytin oikeen 3kerroksinen saumat oli varmaan (uusi työntekiä hitsaillu) päivän päätteeksi on kiva maalailla tulee uni paremmin ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Nii mitkäs jouset sulle tuli? Omaan berttaan laskettiin itse 300 main ja 200 tender. Ei huono niil jousil mut sisäänjoustoo pitää itelle saada lisää ettei pohjaa rajussa ajossa.
|
#20
|
||||
|
||||
![]()
maalattuna kaik on kauniinpaa
|
#21
|
||||
|
||||
![]()
kasaus vaihe menossa
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
Asiallista jälkeä. Piti paikanpäällä käydä ihmettelemäs. Hattua täytyy nostaa jos en muistanu mainita =) Hienoa jälkeä!!
__________________
http://www.metsastysinfo.com |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Hieno tulee. Muuta vielä nuo lisäsäiliöiden paikat vaikka noihin iskaritolppiin, kun tossa syylärin takana menetät niistä saadun hyödyn..
|
#24
|
||||
|
||||
![]()
siirryin takakontin puolelle
|
#25
|
||||
|
||||
![]()
tuollasen käppyrän tein tuonne takakoslaan
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Monsteri Sisu | farmari | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 21.10.2010 12:35 |
Myyty cen racing monsteri | artsi777 | O/M/V Muut | 22 | 09.09.2009 17:06 |
Onko kellään käytössä ilmaiskareita (coilover)? | Markol | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.07.2007 13:49 |
Monsteri pelejä | T-J | Linkit | 3 | 09.05.2006 19:58 |
Iskarit ja coilover suspension | Yleiset | 0 | 07.02.2004 10:56 |