![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() volgswagen 4x4http://www.vanagon.com/media/syncro/...rter_white.jpg Tuon tapaisen 4x4 transportterin saisin melkein ilmaiseksi, siinä on 100% lukot edessä ja takana ohjaamosta kytkettävät, mikähän mahtaa olla lukkojen toiminta tapa? Enhän minä tuosta mitään offi peliä kunhan käyttö kikkareen saisi jolla ei jäisi ylämäkeen kiinni. Edited by - AJK on 08/09/2005 21:01:39
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Alipaine sielä kytkee ne lukot,joskus pitää vähän aikaa odotella että kone ehtii ne imut tehdä.Valot syttyy sit lukkojen kohtiin kun lähtee liikkeelle..
Volvo c-03 kala-autona |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Muinoin suunnittelin tuollaista kanssa, mutta noiden syncrot ei kuulema ole kovin kestäviä. Tiedä sitten totuutta. Minä kun en sitten ostanut tuollaista.
-- Wannabee offari -- Nerd-O |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Puolustushallinnon huutokaupasta saa ostaa noita HD-malleja 16" pyörin.
Alusta vissii tyytis eri kaliiperiä noitten tavan syncrojen kera. Sellasella kait jo jotain! Tai ainakin olis läyhyn näkönen. Eikä sisätilatkaan ole ahdistavat. Lukot on vissii viskokytkimet ? A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vapaat alipainekäyttöisesti lukittavat tasauspyörästöt takana (ja edessä jos ruksittu optiolistalta), kardaanin ja etuperän välissä visko. Jos autolla ajetaan maastossa, niin visko kypsyy noin 100-150tkm välein.
16" mallissa tukevampaa peltiä mm. pyöränripustuksien kiinnityskohdissa, jotta kestää isompien pyörien aiheuttamat rasitukset. -Otto- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty:Volgswagen Golf | k81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 03.04.2008 06:17 |