Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   volgswagen 4x4 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=13461)

AJK 08.09.2005 19:57

volgswagen 4x4
 
http://www.vanagon.com/media/syncro/...rter_white.jpg


Tuon tapaisen 4x4 transportterin saisin melkein ilmaiseksi, siinä on 100% lukot edessä ja takana ohjaamosta kytkettävät, mikähän mahtaa olla lukkojen toiminta tapa? Enhän minä tuosta mitään offi peliä kunhan käyttö kikkareen saisi jolla ei jäisi ylämäkeen kiinni.







Edited by - AJK on 08/09/2005 21:01:39

Hujane 08.09.2005 21:54

Alipaine sielä kytkee ne lukot,joskus pitää vähän aikaa odotella että kone ehtii ne imut tehdä.Valot syttyy sit lukkojen kohtiin kun lähtee liikkeelle..

Volvo c-03 kala-autona

Nerd-O 09.09.2005 06:24

Muinoin suunnittelin tuollaista kanssa, mutta noiden syncrot ei kuulema ole kovin kestäviä. Tiedä sitten totuutta. Minä kun en sitten ostanut tuollaista.

-- Wannabee offari --

Nerd-O

A-P 09.09.2005 06:51

Puolustushallinnon huutokaupasta saa ostaa noita HD-malleja 16" pyörin.
Alusta vissii tyytis eri kaliiperiä noitten tavan syncrojen kera.
Sellasella kait jo jotain! Tai ainakin olis läyhyn näkönen.
Eikä sisätilatkaan ole ahdistavat.

Lukot on vissii viskokytkimet ?

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/

Otto 09.09.2005 10:14

Vapaat alipainekäyttöisesti lukittavat tasauspyörästöt takana (ja edessä jos ruksittu optiolistalta), kardaanin ja etuperän välissä visko. Jos autolla ajetaan maastossa, niin visko kypsyy noin 100-150tkm välein.

16" mallissa tukevampaa peltiä mm. pyöränripustuksien kiinnityskohdissa, jotta kestää isompien pyörien aiheuttamat rasitukset.


-Otto-


Sivu luotu: 13:05 (GMT +2).