![]() |
volgswagen 4x4
http://www.vanagon.com/media/syncro/...rter_white.jpg
Tuon tapaisen 4x4 transportterin saisin melkein ilmaiseksi, siinä on 100% lukot edessä ja takana ohjaamosta kytkettävät, mikähän mahtaa olla lukkojen toiminta tapa? Enhän minä tuosta mitään offi peliä kunhan käyttö kikkareen saisi jolla ei jäisi ylämäkeen kiinni. Edited by - AJK on 08/09/2005 21:01:39 |
Alipaine sielä kytkee ne lukot,joskus pitää vähän aikaa odotella että kone ehtii ne imut tehdä.Valot syttyy sit lukkojen kohtiin kun lähtee liikkeelle..
Volvo c-03 kala-autona |
Muinoin suunnittelin tuollaista kanssa, mutta noiden syncrot ei kuulema ole kovin kestäviä. Tiedä sitten totuutta. Minä kun en sitten ostanut tuollaista.
-- Wannabee offari -- Nerd-O |
Puolustushallinnon huutokaupasta saa ostaa noita HD-malleja 16" pyörin.
Alusta vissii tyytis eri kaliiperiä noitten tavan syncrojen kera. Sellasella kait jo jotain! Tai ainakin olis läyhyn näkönen. Eikä sisätilatkaan ole ahdistavat. Lukot on vissii viskokytkimet ? A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
Vapaat alipainekäyttöisesti lukittavat tasauspyörästöt takana (ja edessä jos ruksittu optiolistalta), kardaanin ja etuperän välissä visko. Jos autolla ajetaan maastossa, niin visko kypsyy noin 100-150tkm välein.
16" mallissa tukevampaa peltiä mm. pyöränripustuksien kiinnityskohdissa, jotta kestää isompien pyörien aiheuttamat rasitukset. -Otto- |
Sivu luotu: 13:05 (GMT +2). |