![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kitkalukko eteenOnnistuuko / kannattaako gr patrolliin laittaa kitkalukko eteen? Tiedän että oikea lukko olisi paras, mutta köyhyys verottaa harrastusta ja osia olis omastatakaa valmiina. ja mitenkäs välitykset onko gr lähtenyt tehtaalta monella eri välityksellä?
|
|
|||
|
|||
![]()
kaveri aikanaan kokeili gr:n ja 160 koppasen kitkoja sovittaa gr:n etuperään ja totes et ei ainakaan suoraan onnistu, muistaakseni erikokoset poskilaakerit ja poorit ei täsmää.
sitä en tiedä et onnistuuko sotkea etuperän ja takaperän osia niin paljon keskenään et sais jotenkin käymään... |
|
||||
|
||||
![]()
taitaa toi rakentamisen ilo olla ainut hyöty mitä siittä saa. mulla oli hj kitka edessä ja aina se luisti kun sitä eniten ois kaivannu.
|
||||
|
||||
![]()
Ainoa kitkalukko joka oikeasti jotenkin toimiikin on torsen. Tietysti kiristämällä jotain levylukkoa sen voi saada pelittämään auttavasti, mutta ei silti hyvä ole kun kuitenkin saa luistamaan..
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
juu torsen nyt on aivan eri asia kun nää normikitkat. mut normaali kitkan kanssa en näkis vaivaa jos ei passaa bolt on.
|
||||
|
||||
![]()
Mä kuulin Terrano II:en takakitkalukko mene Patrol GR:en etu.
Kuvia täällä Ranskalainen Patrol forumista http://www.patrol-gr.net/pages.php?pageid=186 Ja google translate kanssa: http://translate.google.fi/translate...3Fpageid%3D186 |
|
||||
|
||||
![]()
Joo ilmeisesti h233 sarjan kitkalukon saa sopimaan gr etuperään.
Kyllä ainakin mulla patrollissa oli hyötyä kitkasta edessä,kun oli sopivasti tiukattu Muta liejussa kulki paljon paremmin kitkan laiton jälkeen ja rangessakitoimi tosi hyvin kitka edessä kun pikkusen kirras ja laittoin tavalliset perä öljyt. Että on se ainakin tyhjää parempi. |
|
||||
|
||||
![]()
Kitka edes ja takana. Eipä ole lukkoja silloin kun niitä tarttis. Ehkä sitte jos olis mahdollisuus 100% takana.
Täs ajetaan ristiriipuntaan kitka-akselien kans. http://www.youtube.com/watch_popup?v=vEAyFs2xhw0
www.pohojanmaanoffroad.fi Viimeksi muokannut PERSKUTTA : 15.07.2013 07:50 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LN 170 kitkalukko eteen ? | karisa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.10.2011 23:37 |
Ostetaan Kitkalukko | hilux 65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2011 22:09 |
Kitkalukko?? | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 03.03.2006 16:32 | |
kitkalukko eteen?? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.06.2005 13:40 | |
O:kitkalukko | O/M/V Muut | 0 | 02.07.2003 12:48 |