![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Toyota FJ40mikähän vikana kun moottorin lämpö nousee 90 asteeseen niin auto sammuu. lähtee käymään mutta 10-15 sekunttia ni sammuu taas 3.9 bensa kone? kylmänä ja siihen yhdeksäänkymmeneen asteeseen toimii normaalisti! ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Olis ylimääräiset fj40 paperit henkilöauto
Merkinnät Vinssi Ilman kattoa/avo 38/12.5r15 kummit Vuosimalli oli muistaakseni -69 Jos jotain kiinnostaa paperit |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Moottorinohjauksen ecu paskana?
Ei vaan arvaus kohdistuu tällä kertaa jakajan kondensaattoriin jos virtavehkeet muuten näyttää ehjältä eli virranjakajan kansi,kärjet,ym...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kaikki näyttäs ehjältä. kansi on uus ja pyöriä jne.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei siinä taida jäädä vaihtoehtoja enään ku konkka, kun sellainen autohan on sytkä ja soppa laitteiltaan loistavan yksinkertainen
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
juu konkka se varmaan on vian aiheuttaja.mut ei paljon viittiny tuol mettäs hyttysten syötävänä alkaa tutkia
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla aikanaan rangessa samanlaisia ongelmia. Puola oli syypää ongelmiin mulla.
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Uus puola olis hyllyssä,tarttee saada ensin metsästä pihalle ja sit alkaa tutkiin!
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Paperit myyty
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Puola,konkka,kärjet,pyöriä uusittu ei vaikutusta
Puola kuumenee ja johdot käryää? |
#11
|
||||
|
||||
![]()
mitkä johdot käryää?
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Puolelle menevä plussa johto!
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Puolalle siis
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
No sitten se uusikin puola on paskana. Ja pitäshän siellä olla sulake jossakin.
Olikos tuossa esivastusta eli voisiko siellä olla vääränmallinen puola?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tätä mäkin mietin. Eli eikös vanhoissa japseissa yleensä ollu etuvastuksellinen puola? Jos se etuvastus on siitä nyt lingottu mäkeen, niin puolalle menee suoraan 12v jännite ja se voi olla liikaa.....ehkä. Eli jos pihallas on joku auto, missä ei ole etuvastusta, niin ota siit puola ja testaa. Eli eli mittaa jännite puolan plussaan tulevasta johdosta johdon ollessa irti. Mitä näyttää? Sit kytke kiinni ja mittaa mitä sitten näyttää.......niiin ja voisko olla myös niin kivasti, että autos lataa käydessään aivan pirusti liikaa, eli mittaa jännite puolan plussa navalta myös käydessä ja akun navoilta myös. |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Puolasta mitattu 12.63v etuvastuksen jälkeen 8.7v
Auto alkaa lataamaan vasta 2000rpm jälkeen ja mitattu 13.48. Laturia kattelin niin kaks johtoa ohut ja paksu. Ohut ryöstetty puolan + virtalukolta. Ohut menee laturinmerkkivalolle. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Ja kolmella eri puolalla kokeiltu.
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
mittasitko auton käydessä?
startatessa puolaan akkujännite, jonka jälkeen tuo alennettu jännite auton käydessä. |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Käydessä
|
#20
|
||||
|
||||
![]()
ja piuhat on oikein päin puolassa
|
#21
|
|||
|
|||
![]()
- jakajaan + esivastukseen virtalukolta
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
joo ja puola on 6-syl koneesta ettei 4-syl koneesta
|
#23
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä kutosen on
|
#24
|
||||
|
||||
![]()
Outoo on
![]() ![]() ![]() varsinkin, että puolalle menevä johto käryää....aivan käsittämätöntä jotenkin. |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Sanos muuta! Käyn nyt hakeen varaosa autosta kaikki sytkä hilppeet ja kokeilen
Et onko sama tulos |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty offi toyota fj40 1000e | lepa77 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 11.05.2013 15:11 |
Toyota FJ40 jarruputkienmutterit? | Vesa Vette | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.09.2012 17:18 |
Myydään Toyota fj40 -6? 800€ | Lalli bj40 | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 11.06.2012 08:04 |
Myyty M: Alkuperäinen Toyota FJ40 -74 | Gegguli86 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.05.2008 16:14 |
M:Toyota FJ40 4.2L 6-kone | Urbancityboy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.09.2006 18:53 |