![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Mitä tarkoittaa TML?Eli mistä toi lyhenne tulee? Esiintyy usein esim varaosien yhteydessä. Arvatenkin jäätävän typerä kysymys, mutta mulle epäselvä asia..
|
|
||||
|
||||
![]()
Timo ja Mika Lipponen =TML
|
|
||||
|
||||
![]()
eiköhän tuo tule maahantuojien nimestä, Timo ja Mika Lipponen, (offroadtarvike)
... arvaan mä EDIT: Tapsa ehtikin arvailla samaa jo
|
||||
|
||||
![]()
"tämä murros laukeaa"
|
||||
|
||||
![]()
Kaverin vinssin kanssa tapellessa tullut huomattua että lyhenne tulee sanoista "toimii miten lystää".
|
|||
|
|||
![]() TML
The Missing Link
|
|
|||
|
|||
![]()
"Tällä Muuten Lähtee"
|
||||
|
||||
![]()
TosiMiestenLelu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Niin, mun käsittääkseni em. hemmojen oma tuotemerkki:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
todella mureaa laatua
|
|
||||
|
||||
![]()
murtumaton? ilmeisesti
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hyvinhän noissa ilmeisesti takuuhommat pelasi, muistelen sananvaihtoa Junnun kanssa joitain vuosia takaperin, kun retale alkoi rankaisemaan grasshopperia:
minä: Taisi Murros Laueta? Junnu: Tämän Myi Lipponen minä: no hitto, ei ollut vanhakaan murros? Junnu: Tämän Maksaa Lipponen ![]() tai jotain sinneppäin.. ![]() ja vielä disclaimeriksi, itse en ole kyseisiä murroksia omistanut/rikkonut, tämä on hjuumoria ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tosi Mahtavaa Läppää tässä topicissa...
|
||||
|
||||
![]()
Toisten Mallia Lainaten
![]()
|
||||
|
||||
![]()
niin no niin, mulla on ainakin nuo murrokset kestäny,suzukin omat vetarit tosin ei ole
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ilmeisesti sun olisi kannattanut kysyä suoraan tinpalta tätä asiaa. ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kuitenki Suomessa vapaus valita mitä/mistä ostaa. Aika monella näkee TML, tai muita vastaavia tuotteita Ei mulla muuta, kiitos ja anteeksi.
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]()
Jos tässä olisi kommentoitu jotain negatiivista offivarusteesta niin koko topikki olis poistettu jo aikaa sitten...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja meinaan jatkossakin käyttää offroadtarvikkeen palveluita..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Eikait tässä ole offroadtarviketta kukaan edes haukkunut,huumori paistaa aika selvästi läpi noista lyhennyksien selityksistä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tosi Miesten Lerssi ?
|
|||
|
|||
![]()
Olihan tuossa alussa asialliset vastaukset, mistä selvisi lyhenne. Kiitos siitä.
Ja ilman huumoria maailma olisi melko synkkä paikka. Tuskin kukaan nyt kauhean vakavasti suhtautuu moiseen läpänheittoon ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toyota Miesten Lidl
|
||||
|
||||
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitä tarkoittaa? | kirurgi | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 05.09.2010 19:18 |
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2007 18:13 |
Mitä tarkoittaa umpiohjaamo rekisteriotteessa? | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.11.2006 19:14 |
Mitä tarkoittaa offsetti? voiko sen itse mitata? | VonLeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 19.03.2006 18:08 |
Ajoneuvolla muutoskielto... Mitä tarkoittaa?? | sippis | Chit-Chat | 9 | 15.03.2006 11:25 |